Ortam Değişkenleri İle Program Türkçeleştirme?
-
Merhaba arkadaşlar, aşağıdaki olayın mantığı nedir acaba? Ve başka programları da bu şekilde türkçeleştirebilir miyiz?
-
Fatih bunu yazdı
Merhaba arkadaşlar, aşağıdaki olayın mantığı nedir acaba? Ve başka programları da bu şekilde türkçeleştirebilir miyiz?
hacım işin özü o türkçeleştirme değil program ona göre yazılmış zaten türkçe var içinde sadece türkçeyi sen seçiyorsun o kadar yoksa her programda olacak diye bişey yok zannımca
-
Karakulenin dediği gibi programın içinde dil seçeneği zaten vardır. Sadece nasıl aktif edileceğini göstermişler. Programı türkçeleşmenin en basit yolu exescope muydu neydi öyle birşey vardı. Onu kullanarak tüm yabancı kelimeleri/cümleleri çevireceksin ve kaydedeceksin. Bazen değişiklik yapınca program çalışmaz.
Toplam Hit: 651 Toplam Mesaj: 3
