folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ortaöğretim Başarı Puanı Hakkında Yardım???



Ortaöğretim Başarı Puanı Hakkında Yardım???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akbaba59
    akbaba59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    hocalar öncelikle vaktinizi aldığım için kusura bakmayın ama bu konu benim için çok önemli bikaç dakikanızı ayırarak okursanız sevinirm...

    hocalar bu sıralar çok kararsızım ve kime sorsam farklı bişey diyor..şimdik bn bi anadolu lisesindeyim ve okuldan gerçekten memnun değilim bu sene 4. sınıf olcam ve bana eski ve hayatımdaki en iyi fizik hocamdan kendi içinde bulunduğu bir koleje transfer teklifi aldım :D hocam bana amacın ne olduğunu açıkladı ve benim de aklıma yakın geldi..amaçları 4-5 kişlik burslu bir sınıf açmak ve bu öğrencileri öss ye hazırlayarak okulun adını duyurmak okuldaki öğretmen kadrosu gittiğim dersanede yok hocaları tanıyorum ve şimdiki okulumdaki hocalrımdan bin kat fazla yararlı olacaklarına eminim.

    ancak şöyle bir sorun varki ortaöğretim başarı puanı... bn okulumu değiştirdiğim zaman öss de bana gelecek olan puan değişirmi?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    daha fazlasını alırsın bence


    De Get Yalan Dünya...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    sayısalcıysan gitme :) rakibim olursun.. dierlerinde problem yok.. git :):) saat 9:30 dan sora kesin cewabımı weririm :):) şaka bi yana kassınlar sizi orda.. gitmen daha iyi.. şöyle söylüyeyim azalabilir de artabilir de okul puanının daha da az etkimesi ihtimalini göz önünde alırssak we özel sınıfta deli gibi kasılcağınız için orta öğretim puanını katlayarak ekarte edebilirsin bence... her şey sende biter iyi imkan gitmelisin..


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akbaba59
    akbaba59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek
    (up)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akbaba59
    akbaba59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek
    up ulen up :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mercer
    Mercer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    arkadaşım hoca önemli senin gözünün önüne bakmanda hoca kadar önemli

    ben de bu yıl sbs sınavına girdim gece gündüz çalıştım ama hocalarımız yetersiz olduğu için fazla bir başarı yakalayamadım bir tek Türkçecimiz iyiydi Türkçeden de bütün sınıf tamladı veya 1boşu var


    benim imzamda bu olsun :)
Toplam Hit: 950 Toplam Mesaj: 6