OS U Ram E Kurmak...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    selamlar...

    cd den çalışan osları bilirsiniz...

    şimdi bende böyle bişey yapmak istiyorum ama amacım şu pcye 6gb ram takayım o rame işletim sistemini kurayım

    burda mantık şöyle olur kanımca :

    os un bi kopyası olur bi yerde (sabit diskte) pc acılırken o değilde custom bi os çalışır o kopyayı alır bi ramdisk oluşturup ona atar ve başlatır kapanırkende o custom os u tekrar çağırırsın hdd ye geri yazar

    6 gb ramin 4 gb sine xp kursam 2 gb de ram olarak kalır (xp ram zanneder) sonra ben dumur olurum mutlu olurum falan işte :)

    böyle bişey gören duyan gellan beraber yapalım kanka diyen varmı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    linuxta var.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek

    3 aşağı 5 yukar cisco router O.S mantığı


    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    linuxta var.


    -----------------------------

    linuxtaki olay dediğim gibimiki :?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    4 gb ı okumanın veya yazmanın ne kadar süreceği konusunda bir fikrin var mı?


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ronesans
    ronesans's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    hayır 32 gb belleğin olsa 5ghz 4 çekirdek cpu n olsa dahi, ram reset atınca içeriği silinen bişey değilmi aga

Toplam Hit: 1046 Toplam Mesaj: 6