OS U Ram E Kurmak...
-
selamlar...
cd den çalışan osları bilirsiniz...
şimdi bende böyle bişey yapmak istiyorum ama amacım şu pcye 6gb ram takayım o rame işletim sistemini kurayım
burda mantık şöyle olur kanımca :
os un bi kopyası olur bi yerde (sabit diskte) pc acılırken o değilde custom bi os çalışır o kopyayı alır bi ramdisk oluşturup ona atar ve başlatır kapanırkende o custom os u tekrar çağırırsın hdd ye geri yazar
6 gb ramin 4 gb sine xp kursam 2 gb de ram olarak kalır (xp ram zanneder) sonra ben dumur olurum mutlu olurum falan işte :)
böyle bişey gören duyan gellan beraber yapalım kanka diyen varmı?
-
linuxta var.
-
3 aşağı 5 yukar cisco router O.S mantığı
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
linuxta var.
-----------------------------linuxtaki olay dediğim gibimiki :?
-
4 gb ı okumanın veya yazmanın ne kadar süreceği konusunda bir fikrin var mı?
-
hayır 32 gb belleğin olsa 5ghz 4 çekirdek cpu n olsa dahi, ram reset atınca içeriği silinen bişey değilmi aga
