Osd Lock
-
Arkadaşlar Arçelik 17'' monitör kullanıyorum. Monitör ayarlarını yapmak için monitörün tuşlarına bastığıımda osd lock yazıyor ve açamıyorum uzun süredirde böyle çözümünü aradım ama hiç bir yerde bulamadım son çare tahribat çözümünü bilen varmı?
-
hoca menu kitlenmiş kılavuzuna falan bak bi vardır mutlaka
-
monitörü alalı 6 yıl olmuş klavuz filan hikaye :) klavuzun geri dönüşümü bile olmuştur :)
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
monitörü alalı 6 yıl olmuş klavuz filan hikaye :) klavuzun geri dönüşümü bile olmuştur :)
-----------------------------
:D ne diyelim o zman hayırlısı Allahtan (: -
aynı aynda iki tuşa filan basmayı dene yada uzun süreli basmayı dene tuşlara belki düzelir.
-
Deniyorum deniyorum olmuyor. Yaa bi daha atmıycam kullanma klavuzlarını .S
Toplam Hit: 1517 Toplam Mesaj: 6
