Öss Den Çıkanlar Sınav Bahaneniz Ne?
-
Aramızda heralde öss ye giren vardır tabiki pc'nin başında karpuz gibi durmaktan bi s.k yiyemediniz bahane bulan var mı ?
BEn şey demiştim
babam sormuştu ibo sınav nasıl geçti ?
bende babama demiştimki ;
baba walla çalışmadığım yerden sormuş o.cocukları :) -
al hoja http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=26821
-
Ortak orda sınav nasıl geçti muhabbeti var :)
BEn millet össden sıyırmak için ne uyduruyo onu soruyom -
SINAVA GİRMEDİM :) İYİ BAHANEDİR. KENDİSİ
-
önemli olan katılmaktı :) a.q
Toplam Hit: 735 Toplam Mesaj: 5
