folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Öss Giriş Yeri Yardim.



Öss Giriş Yeri Yardim.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    okuluma gittim. can sıkıntısından 4. kere öss ye basvurus yaptim ( okuyorum merak etmeyin)

    ayrica bide yeni sifre almam gerekiyormus. aldim fakat rehberlik hocasi 24 saat icinde o sifrenin degistirilmesi gerektigini soylemeyince

    patladim. giriş yapamadim: aldigim sifre yanlıs dedi. bende gittim, internet ustunden siteden.

     

    YU numarsi ve sifresi aldim kendi bilgilerimle. fakat bakıyorum ortan karsıma tercihler geliyor.

    ÖSYS yi seciyorum fakat boyle bir kaydiniz yoktur diyor. elimde belge war ama kayit yaptirdim.

     

    sınava nerde giricem ben simdi ! tek sorunum o. ? herhangi bir ösym merkezine girip alabilirmiyim nerde giriş ypaicagima dair bi belge

    yada nasil olucak ?


    Nerede o eski günler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    http://ais.osym.gov.tr/ yapmışsın ama burdan bidahabi giriş yap ösys yiseç eğer kayıt yok diyorsa 4 gün kaldı acil itirazda bulun


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yildo
    yildo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek

    sınavdan onceki perşembe gunlerı osym temsılcılıklerınden gırıs belgesı alınabılıyo ben kpss de almıstım.


    İsyan et ey arkadaşım!Söz söyleyecek an değil
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    hocam yanlış yönlendirme yapmayalım kayıt yok diyosa kayıt yoktur hemen itiraz etmesi lazım dilekçe ile ilgili biyere perşembeyi beklemesin yoksa gümler kaydı olmayan adamın giriş belgesimi olur


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yildo
    yildo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek
    90(312) 298 80 50

    en iyisi ara sor


    İsyan et ey arkadaşım!Söz söyleyecek an değil
Toplam Hit: 962 Toplam Mesaj: 5