Öss Giriş Yeri Yardim.
-
okuluma gittim. can sıkıntısından 4. kere öss ye basvurus yaptim ( okuyorum merak etmeyin)
ayrica bide yeni sifre almam gerekiyormus. aldim fakat rehberlik hocasi 24 saat icinde o sifrenin degistirilmesi gerektigini soylemeyince
patladim. giriş yapamadim: aldigim sifre yanlıs dedi. bende gittim, internet ustunden siteden.
YU numarsi ve sifresi aldim kendi bilgilerimle. fakat bakıyorum ortan karsıma tercihler geliyor.
ÖSYS yi seciyorum fakat boyle bir kaydiniz yoktur diyor. elimde belge war ama kayit yaptirdim.
sınava nerde giricem ben simdi ! tek sorunum o. ? herhangi bir ösym merkezine girip alabilirmiyim nerde giriş ypaicagima dair bi belge
yada nasil olucak ?
-
http://ais.osym.gov.tr/ yapmışsın ama burdan bidahabi giriş yap ösys yiseç eğer kayıt yok diyorsa 4 gün kaldı acil itirazda bulun
-
sınavdan onceki perşembe gunlerı osym temsılcılıklerınden gırıs belgesı alınabılıyo ben kpss de almıstım.
-
hocam yanlış yönlendirme yapmayalım kayıt yok diyosa kayıt yoktur hemen itiraz etmesi lazım dilekçe ile ilgili biyere perşembeyi beklemesin yoksa gümler kaydı olmayan adamın giriş belgesimi olur
-
90(312) 298 80 50 en iyisi ara sor
