Öss Hakkında
-
Öss hakkında kafamda bir soru var bir söylenti duydum
eğer sınfta kalırsan lise bilmem kaçta össde puanın 0.3 le mi ne çarpılıyomş kalmayanlarda 0.8 le eğer böleyse hiç kasmiim boku bokuna :D
böyle değiLdir inş. doğrusunu size sorayim dedim ?. varmı böle bişi
-
yok öyle bişey hacı.takma kafanı.sen bi liseden mezun olmuşsan sorun yok.
-
olmaz hoca oyle sey yemişler seni :D:D sınıfta kalmanın tek sakıncası var oda lise sonda kalırsan o sene
sınava girmenin bi anlamı kalmıyo... mezun olduktan sonra giren herkese 0.8
-
hoca o meslek liseleri ile düz liselerin puan hesaplama katsayısı ::):):):) sonuç : öle bişe yok seni kandırmışlar .. :) sağlık olsun
-
biri daşaklamış seni hocam :D
-
o şöyle 0.8 le çarpılır öss ye girince ve biyeri kazanırsan tercih yapıp gitmezsen 0.3 le çarpılır bida
Toplam Hit: 850 Toplam Mesaj: 6
