Öss Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    Öss hakkında kafamda bir soru var bir söylenti duydum

    eğer sınfta kalırsan lise bilmem kaçta össde puanın 0.3 le mi ne çarpılıyomş kalmayanlarda 0.8 le eğer böleyse hiç kasmiim boku bokuna :D

    böyle değiLdir inş. doğrusunu size sorayim dedim ?. varmı böle bişi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Profesor
    Profesor's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    yok öyle bişey hacı.takma kafanı.sen bi liseden mezun olmuşsan sorun yok.

    neyse ne laannn....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    olmaz hoca oyle sey yemişler seni :D:D sınıfta kalmanın tek sakıncası var oda lise sonda kalırsan o sene

    sınava girmenin bi anlamı kalmıyo... mezun olduktan sonra giren herkese 0.8

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    hoca o meslek liseleri ile düz liselerin puan hesaplama katsayısı ::):):):) sonuç : öle bişe yok seni kandırmışlar .. :) sağlık olsun

    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    biri daşaklamış seni hocam :D


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    o şöyle 0.8 le çarpılır öss ye girince ve biyeri kazanırsan tercih yapıp gitmezsen 0.3 le çarpılır bida


    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
Toplam Hit: 850 Toplam Mesaj: 6