Öss Tercih Formu
-
Arkadaşlar tercih formları gelmiştir,kimilerinin haberi olmayabilir, 3 ytl ye herhangi bir liseden temin edebilirsiniz. Klavuzu aldıktan sonra bankaya 10 ytl yatırmanız gerekmektedir, parayı yatırdıktan 2 gün sonra da okula giderek tercih formunu teslim ediniz,bu işlem de de 2 ytl ücret vereceksiniz :) Son yatırma tarihi ise 4 ağustostur
Hayırlı olur inşallah, Allah herkesin gönlüne göre versin -
Aldık hoca.Zaten içeriğe netten bakmıştık.Aynısı ama yine de bir göz atmakta fayda var..3 Ytl verdikten sonra daha 12 lira vereceğiz.Ayak üstü soyuyorlar a.q
-
evt hoca, valla herşeyde para para para.. Kardeş bu ülkede nasıl yaşayacağız yaaaaa
-
siz kazandıktan sonra görün.. ben bir anahtarlığa 90 milyon verdiğimi bilirim 3 sene önce.. mecbur alıcan hem de..
-
okumuyorum iste vercegim paralari toplayip direk ise atilirm :d daha iyi
ben is adami olacagim hehe -
iş adamı olursun belki dünyanın en zengini olursun ama kültürel ve manevi açıdan üniversitenin sana ekleyeceklerini hiç birşey eklemeyecek. Ayrıca üniversite hiç olmazsa askerliğini kısaltır. Sen işadamı olursun ama askere geleceksin o zaman işadamı filan dinlemez üni mezunu sölim...
-
Abi internetten tercih yapılcak filan diolardı int. kullanıcı adı şifresi filan vermişlerdi okuldakilerimi yapıcak internetten yoksa oksdeki gibi :=)))
Toplam Hit: 816 Toplam Mesaj: 7
