

ÖSYM Sınav Tarihleri Ve Bir Soru Öss Hakında
-
Şmid Arkdaşlar ben üniversite öğrencisiyim.Okuyorum. fakat sınava tekrar girmek istiyorum ve giriş için birden fazla sınava girmek gerekcek. 2 oturumdan oluşcak yani her bir oturum için 20 tl verilcekmiş. toplam 5 oturum var ve 5x20 = 100 tl ediyor birde artı sınav giriş ücreti var 35 tl toplam 135 tl nasıl olcak bu yeni sistem... İnglizce filndamı olcak öle bişiler duydum... toplam 135 ytl vericek yanii galiba ne bu öğrenciyi soymak değilmi nasıl oluccak bu yeni sistem. ben sayısal çıkışlıyım...
-
İngilizce falan yok.
Fiyatları bilmiyorum ancak illaki soyarlar orası kesin.
-
bırakta eğitime gitsin para, ordan alınan paralarla okul yapılıyor hiç bir şekilde devletin kasasına veya başkalarının cebine girmiyor demeyi çok isterdim ama haklısın bu bir soygundur ve bizler sağılan inekleriz.
-
hepsine niçin giriyorsun ki? Böyle bir şeye gerek yok zaten.
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
hepsine niçin giriyorsun ki? Böyle bir şeye gerek yok zaten.
-----------------------------Hepsine girmekten kasıt şudur yalnız.
1 sınav fizik, 1 sınav kimya, 1 sınav bio, 1 sınav mat vs.
Hepsini parçaladılar. Yani paşa paşa giriyorsun.
-
sayısalcı ikinci bölümden terich yapacakların masrafı 35(ygs)+20(lys-1)+20(lys-2) = 75 tl yapıyor.
eşit ağırlıklı bölümden girecek öğrenci 35+20+20 = 75
sadece ilk sınava girecek adaylar özellikle meslek liseliler ve 2. yıllık yazmayı düşünenler ygs için sadece 35 tl ödeyecek. Bakış açısına göre masrafın değişir. Ama bu fiyatlar da çok ucuz değil elbette ama senin yorum sanki herkes 135 verecekmiş gibi olmuş.
-
toplam 75 tl sınav ücreti soymak falan değil kaç soru kaç kitapçık geçen seneye oranla ucuz bile