Otlook 2007 Gönder Al Sorunu
-
office otlook 2007 de hotmail hesabını kullanıyorum daha önce aldığım mailleri bir süre sonra tekrardan alıyor. anı mail 2 defa 3 defa geliyor sorun araştırdım internette ama bişi bulamdım hotmaile girip gelen mailleri silmek zorunda kalıyorum hep ancak böyle bir çözüm buldum ama her seferinde de silemiyorumki bilgisi olan mürit ve mürideler varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Toplam Hit: 546 Toplam Mesaj: 1
