Otlook 2007 Gönder Al Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    office otlook 2007 de hotmail hesabını kullanıyorum daha önce aldığım mailleri bir süre sonra tekrardan alıyor. anı mail 2 defa 3 defa geliyor sorun araştırdım internette ama bişi bulamdım hotmaile girip gelen mailleri silmek zorunda kalıyorum hep ancak böyle bir çözüm buldum ama her seferinde de silemiyorumki bilgisi olan mürit ve mürideler varsa yardımcı olursa çok sevinirim.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 546 Toplam Mesaj: 1