Oto Teyp Yardım
-
arkadaslar bu teyp aldım takıldı arabaya soyle bır sorum var sımdı kendı harıta ıcın hafıza kartı var onun harıcınde 1 daha hafıza kartı muzıkler var ama usb baglıyorum fılm ıcın formatını nasıl degiştirecem ve usb baglayınca sankı kasıyormus gıbı beklıyor vıdeo oynatma nasıl yapacaz ılla cd mı olucak
-
Hangi video görüntülerini desteklediğini bulman lazım, onu bulduktan sonra izlemek istediğin video formatına ve ona uygun codec paketine göre yükleme yaparsın, onuda Format Factory programı ile yaparsın, navigasyon açıkken kasma yapmaması lazım, cihazın işletim sistemi nedir, Windows CE mi yoksa Android mi,
-
windows ce
-
usb takınca hıc bırsey göstermıyor
sd kart takılı olunca onu normal okuyor
-
uz-i bunu yazdı
usb takınca hıc bırsey göstermıyor
sd kart takılı olunca onu normal okuyor
Ce se pek müdahale yapamasın, usb formatı fat 32 mi, peki,
-
yok fat degil
-
fat32 cevirdım yarın denıcem sagol
-
Abi neden böyle bişey aldın. Sadece tablet şekliinde alıp ses çıkışını hoparlerlere bağlatsaydın. Hem tabletten müzik dinlerdin hem navigasyonun olurdu. Teyip kısmı biraz kötü duruyor
http://www.youtube.com/watch?v=F7NUqYGrF1U
manhyak tarafından 25/Kas/13 00:08 tarihinde düzenlenmiştir -
win ce için navigasyon proğramı olan var mı?
-
onun bır degişi vardı soyle bır sorun oluyordu radıo frekansları karısıyordu sorunlar oluyordu eskıden boyle kullanıyordum bıde sarj azalınca sorun yapıyordu
bu dahaıyı ona gore
-
evet igo var navkıng
