folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Otobüs Bileti İndirim Kuponu(3TL) ?



Otobüs Bileti İndirim Kuponu(3TL) ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhackerx12
    byhackerx12's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Müridler vardı ya 3ylye kupon alıyoduk %50 indirim yapıoyrlardı yakala.coda falan şimdi arıyorum bitmiş yada ben bulamıyorum elinde olan varsa yada kampayanın oldugu bı sıte varsa yardımcı olursanız sevinirim memlekte dönecek para kalmadı =)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    ulusoy kampanyası o 10 ağustosta bitimşti hocam başkada yok şuan bildigim kadarıyla


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    şu an yok ehralde. bayram var ya zaten full dolu oldukları için böyle kampanyaları yapmıyolar :D gende belkivardır 1-2 sitede google dan yardır hocam işte :)

    bide buna güvenip bilet alacaksan, kampanya çıktığı dakka alıp hemen kullan.. yoksa genelde olan şu, %50 indirimden sadece 4 kişi yararlanaiblir bi otobüste diye bi kurallarını bahane gösterip kullandırtmıyolar sende %20 olarak kullanıyosun o kuponu :)

    sadece 1-2 kere %50 kullanabildim ben daha :D genelde %20 oluyo o kuponlarla :D


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhackerx12
    byhackerx12's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    bende de oldu o gidişi yuzde 20 kullandım dönüşü 50 elli kulladım donus 3-4 gun onceden alırsın kalıyo

Toplam Hit: 1173 Toplam Mesaj: 4