Otobüs Bileti İndirim Kuponu(3TL) ?
-
Müridler vardı ya 3ylye kupon alıyoduk %50 indirim yapıoyrlardı yakala.coda falan şimdi arıyorum bitmiş yada ben bulamıyorum elinde olan varsa yada kampayanın oldugu bı sıte varsa yardımcı olursanız sevinirim memlekte dönecek para kalmadı =)
-
ulusoy kampanyası o 10 ağustosta bitimşti hocam başkada yok şuan bildigim kadarıyla
-
şu an yok ehralde. bayram var ya zaten full dolu oldukları için böyle kampanyaları yapmıyolar :D gende belkivardır 1-2 sitede google dan yardır hocam işte :)
bide buna güvenip bilet alacaksan, kampanya çıktığı dakka alıp hemen kullan.. yoksa genelde olan şu, %50 indirimden sadece 4 kişi yararlanaiblir bi otobüste diye bi kurallarını bahane gösterip kullandırtmıyolar sende %20 olarak kullanıyosun o kuponu :)
sadece 1-2 kere %50 kullanabildim ben daha :D genelde %20 oluyo o kuponlarla :D -
bende de oldu o gidişi yuzde 20 kullandım dönüşü 50 elli kulladım donus 3-4 gun onceden alırsın kalıyo
