Otomatik Kayıt Aktif
-
Merhaba arkadaşlar,
Takıldığım bir vbulletin forumda mesaj yazarken köşede otomatik kayıt aktif yazısı çıkıyor ve tahminimce yazım kaydediliyor. Fakat nereye kaydediliyor? Modların ve adminlerin görebileceği bir yere mi yoksa sadece internet browserimin belleğine mi? Yani önce mod'un birine ana avrat sövgüyle bir mesaja başlasam sonra napıyorum ben deyip vazgeçip farklı bir mesaj yazsam, mod bu kayıtlara bakıp otomatik kaydedilmiş mesajlarımı görüyor olabilir mi? Böyle bir eklenti yüklendiği şüphesindeyim siz ne düşünüyorsunuz? Olabilir mi?

-
yanlış bilmiyorsam taslak olarak kaydedeliyordu browser hatasında falan yazdıkların boşa gitmesin diye. profilinde veya mesajlarında falan taslaklar olarak geçiyorsa site üzerinde orada listelenebilir taslakların.
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------yanlış bilmiyorsam taslak olarak kaydedeliyordu browser hatasında falan yazdıkların boşa gitmesin diye. profilinde veya mesajlarında falan taslaklar olarak geçiyorsa site üzerinde orada listelenebilir taslakların.
-----------------------------hocam browser'in bütün çerezlerini silip yeniden siteye giriş yaptım. gördüm ki kayıt edilen mesajın cevaplama panelinde kayıt edilmiş içeriği geri yükle diye bir buton oluşmuş. yani browsere değil siteye kayıt ediliyormuş. dediğin gibi amaç ani bir browser, internet v.s. hatası/kesintisi olabilir fakat bunun suistimal edilip görülmesini istemediğim taslaklarımın yetkili kişilerce görülebilmesi mümkün mü?
bu eklenti herneyse kullanan var mı?
