folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Otomatik Kullan Çalışmıyor???



Otomatik Kullan Çalışmıyor???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    herhangi bir usb taktığımda ekrana gelen otomatik kullan artık gelmiyor.lütfen yardım eder misiniz?


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    yav hocam çokta önemli şeyler değil bunlar, niye bu kadar ince ayrıntılara takılıyosun. varsın otomatik olmasın manuel olsun. hayatında herşey otomatik mi sanki :)


    Tbt"de Konu Konu Gezip Tüm Müritlerin İmzalarını Okuma Gibi Bi Alışkanlık Kazandım :))))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    Sanal_Zeka bunu yazdı:
    -----------------------------

    yav hocam çokta önemli şeyler değil bunlar, niye bu kadar ince ayrıntılara takılıyosun. varsın otomatik olmasın manuel olsun. hayatında herşey otomatik mi sanki :)


    -----------------------------

    değişik bi yaklaşım :)


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Başlat > Çalıştır > "gpedit.msc" yaz

    Kullanıcı yapılandırması > Yönetim şablonları > Sistem(Standart ı seç) > "Otomatik çalıştır özelliğini kapat" diye bişe var. Sağ tıkla özelliklerden Etkin yap

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    Üstteki işe yarar şayet yaramazsalinki indir hocam kendim upload ettim :DGeçmiş olsun..

    http://www.2shared.com/file/10837344/ca33fdab/AutoRun1onarma.html?

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    bunları yaptıktan sonra sistemi tekrar başlatmak gerekiyomu?


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    anti virüsten de yapıyor olabilir..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    lazussak bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunları yaptıktan sonra sistemi tekrar başlatmak gerekiyomu?


    -----------------------------

    olmadıysa başlat :D

Toplam Hit: 3065 Toplam Mesaj: 8