Otomatik Kullan Çalışmıyor???
-
herhangi bir usb taktığımda ekrana gelen otomatik kullan artık gelmiyor.lütfen yardım eder misiniz?
-
yav hocam çokta önemli şeyler değil bunlar, niye bu kadar ince ayrıntılara takılıyosun. varsın otomatik olmasın manuel olsun. hayatında herşey otomatik mi sanki :)
-
Sanal_Zeka bunu yazdı:
-----------------------------
yav hocam çokta önemli şeyler değil bunlar, niye bu kadar ince ayrıntılara takılıyosun. varsın otomatik olmasın manuel olsun. hayatında herşey otomatik mi sanki :)
-----------------------------değişik bi yaklaşım :)
-
Başlat > Çalıştır > "gpedit.msc" yaz
Kullanıcı yapılandırması > Yönetim şablonları > Sistem(Standart ı seç) > "Otomatik çalıştır özelliğini kapat" diye bişe var. Sağ tıkla özelliklerden Etkin yap
-
Üstteki işe yarar şayet yaramazsalinki indir hocam kendim upload ettim :DGeçmiş olsun..
http://www.2shared.com/file/10837344/ca33fdab/AutoRun1onarma.html?
-
bunları yaptıktan sonra sistemi tekrar başlatmak gerekiyomu?
-
anti virüsten de yapıyor olabilir..
-
lazussak bunu yazdı:
-----------------------------
bunları yaptıktan sonra sistemi tekrar başlatmak gerekiyomu?
-----------------------------olmadıysa başlat :D
