Otomatik Kullan Sorunu
-
bendewd marka bi external hdd var
autorun dosyasının bulunduğu recycler klasörünü yanlışlıkla sildim
bilgisayara takıp çıkarınca açılıyo ama çift tıklayınca recycler\recycler\autorun.exe bulunamadı diye bi hata veriyove açılmıyo
sağ tıklayınca open diye bi seçenek görülüyo varsayılan olarak aç seçeneği onun altında open a tıklayınca aynı hatayı verip aç a tıklayınca açılıyo
bu recyler klasörü elinde olan varsa upload edebilir mi
yada başka bi çözüm bilen varsa söyleyebilir mi
not:araçlar/ klasör seçenekleri /görünümden sistem dosyalarını gizle seçenegini kaldırıp gizli klasörleri göster demeden recyler görünmüyo
Toplam Hit: 858 Toplam Mesaj: 1
