Otomatik Tuş Basma Programı ?
-
Müridler oyunda bana 2-3 tusa basacak program lazım.nette bulduklarım ya çalışmadı yada ben calıstıramadım. Önerisi çözümü olan varmıdır
-
oyunun türü önemli
flash oyun mu yoksa directx/opengl oyun mu
masaüstünde exe ile oynanan 3d oyunlara tuş göndermek zordur çünkü koruması olur + 3d oyuna tuş gönderecek program zor bulursun
-
Daft bunu yazdı
oyunun türü önemli
flash oyun mu yoksa directx/opengl oyun mu
masaüstünde exe ile oynanan 3d oyunlara tuş göndermek zordur çünkü koruması olur + 3d oyuna tuş gönderecek program zor bulursun
Online oyun x-trap ile korunuyor. Peki x7 makrolu fare alsam
-
mesela knigt için macro iş görür
-
dayi oyunu pencere modunda aciyorsun, windowsun ekran klavyesini altina aciyorsun, ghost mouse ile istedigin tuslara basip kaydediyorsun sonra istedigin hizda ve istedigin süre bastirip duruyorsun.
-
samaccc bunu yazdı
mesela knigt için macro iş görür
En ucuzu nedir bunların hocam kaca bulurum
-
tuş basma programlarında genelde direk tuş send edilir oyunlarda bu çalışmaz. directx input yapılmassı lazım veya memoryden işlemin yapılmış gibi gösterilmesi lazım. makrolu mouselarla iş görebilirsin. autoitle falan da directxinput işlemleri flaan gerçekleştirilebilir fakat oyunların güvenlik yazılımları hoop kardeşim sen napıosun öyle dışarda diyorlar bunun içinde güvenlik yazılımını bypass etmek gerekir. veya heuristic yapıdan kaçırman gerekiyor
-
piskopatix bunu yazdı
dayi oyunu pencere modunda aciyorsun, windowsun ekran klavyesini altina aciyorsun, ghost mouse ile istedigin tuslara basip kaydediyorsun sonra istedigin hizda ve istedigin süre bastirip duruyorsun.
Deniyecem hocam
-
macro minör programları var basit ama işlevli onlardan birini bul dene işini rahatlıkla görür:)
-
TrC bunu yazdı
macro minör programları var basit ama işlevli onlardan birini bul dene işini rahatlıkla görür:)
Bildigin varmi hocam
