folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Otomobilden Anlayanlar



Otomobilden Anlayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaşlar şehiriçi kullanımı için uno almayı düşünüyorum az yakması beni cezbediyor birde 97-98 modeli 7-8 bin liraya alınır sanırım

    Fiat Uno kullanan varsa yorum yapabilirmi birde maksimum 8 binliraya böyle az yakan bir araç önerebilirmisiniz

    şimdiden teşekkürler..


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    1000-1500 lira daha koy twingo al, daha az yakar (hatta çok az yakıyor arkadaşta vardı ne kadar az yaktığını biliyorum) daha seri, iç hacmi daha geniş, kocaman sunroofu var, daha güvenli, e daha güzel :D

    şimdi ilanlara baktım 97-98 model tertemiz twingolar 6200 tlden başlıyo, 8-9 bin liraya 99-2000 model iyi durumda bi tanesini alabilirsin.

    napıcan unoyu, biraz araştırırsan o paralara vw polo bile alabiliyosun hem de hazır lpgli :) = http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-spor-model-polo-lpgli-46655129/detay/


    http://kocaer.me
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocam paliolarada baktım onlarda hoş özellikle belirteyimki benim için yakmaması çok önemli az yakmalı yani öğrenci adamız biz :)


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    afrasiab bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam paliolarada baktım onlarda hoş özellikle belirteyimki benim için yakmaması çok önemli az yakmalı yani öğrenci adamız biz :)


    -----------------------------

    yakmasın diyosan twingo diyorum başka da bişey demiyorum :)


    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aziz2724
    aziz2724's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Bu tigrayı niye kimse beğenmiyo. 8bin tl civarı. Az yakar diyolar hemde spor araba öğrenci işi. Bi kötü yanı varsa söleyin bende bilim.


    Silinen konu loglarını okumaktan zevk alıyom.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    aziz2724 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu tigrayı niye kimse beğenmiyo. 8bin tl civarı. Az yakar diyolar hemde spor araba öğrenci işi. Bi kötü yanı varsa söleyin bende bilim.


    -----------------------------

    tigra travesti arabası diye nam salmıştır dostum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    flassy bunu yazdı:
    -----------------------------

    aziz2724 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu tigrayı niye kimse beğenmiyo. 8bin tl civarı. Az yakar diyolar hemde spor araba öğrenci işi. Bi kötü yanı varsa söleyin bende bilim.


    -----------------------------

     

    tigra travesti arabası diye nam salmıştır dostum.


    ------------------------------

    evet travesti arabası derler.tigra, megane coupe falan hep böyle anılır

    sığmak mümkün değildir direksiyon kucağında gibi sürersin, park ederken dur lan arabanın burnunu görim diye başını öne biraz eğdin mi cama çarparsın,

    arka koltuklara oturmak zaten işkence

    bi de ikinci el piyasası çok ölü aldın mı elinde kalır.


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    O fiyat aralığında genç işi en mantıklı seçim twingo olur


    Solak Cerrah
Toplam Hit: 783 Toplam Mesaj: 8