

OTP Sağlayıcısı Arıyorum.
-
Merhabalar,
Türkiye içerisinde otp için uygun fiyatlı bir sağlayıcı arayışı içerisindeyim. Kullandığınız servisler var mı?
-
NetGSM. Ben şahsen memnundum.
-
biz codec kullanıyoruz kurumsalda
https://codec.com.tr/
bireysle işlerde https://www.vatansms.com/ vs -
assist ve jetsms'ten uzak dur, gün aşırı patlıyorlar aq -,-
-
Ya hocalar, eskiden düz sms paketi alıyorduk öyle paşa paşa kullanıyorduk.
Şimdi giriyorum sms sağlayıcı sitelerine, "otp" ile "toplu" şeklinde iki seçenek var. OTP, tek kullanımlık parola demek değil mi (one time password), bunlar OTP kodları için ise ben bunu bilgilendirme mesajları içinde kullanabilir miyim kullanıcı özelinde?
-
NetGSM falan hikaye abi. Verimor kullan kafan rahat olsun. Adamlar çok büyük değiller belki (diğerlerine göre) ama kalite olarak kesinlikle bir çok telekom firmasını tokatlar. Daha önce kobikom, doğuş, netgsm, karel, nac vb. firmaları kullandım. Bazıları ya destek konusunda çok geçler, bazıları da sürekli patlıyor, bazıları ise çok sık down oluyor.
-
assist'den uzak dur hocam sürekli problem yaşarsın
-
ne için lazım hocam
-
smoker bunu yazdı
Merhabalar,
Türkiye içerisinde otp için uygun fiyatlı bir sağlayıcı arayışı içerisindeyim. Kullandığınız servisler var mı?
amacın telefon doğrulaması mı ? yoksa 2fa mi ?
eğer 2fa ise authenticator entegrasyonu daha mantıklı.