OTP Sağlayıcısı Arıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smoker
    smoker's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2019
    Erkek

    Merhabalar,

     

    Türkiye içerisinde otp için uygun fiyatlı bir sağlayıcı arayışı içerisindeyim. Kullandığınız servisler var mı?


    Tiryakinim, tiryakinim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    NetGSM. Ben şahsen memnundum.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    biz codec kullanıyoruz kurumsalda

    https://codec.com.tr/

    bireysle işlerde https://www.vatansms.com/  vs 


    Memento Mori
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    assist ve jetsms'ten uzak dur, gün aşırı patlıyorlar aq -,-


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek

    Ya hocalar, eskiden düz sms paketi alıyorduk öyle paşa paşa kullanıyorduk.

    Şimdi giriyorum sms sağlayıcı sitelerine, "otp" ile "toplu" şeklinde iki seçenek var. OTP, tek kullanımlık parola demek değil mi (one time password), bunlar OTP kodları için ise ben bunu bilgilendirme mesajları içinde kullanabilir miyim kullanıcı özelinde? 

     


    Acı Çekene Saygı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    NetGSM falan hikaye abi. Verimor kullan kafan rahat olsun. Adamlar çok büyük değiller belki (diğerlerine göre) ama kalite olarak kesinlikle bir çok telekom firmasını tokatlar. Daha önce kobikom, doğuş, netgsm, karel, nac vb. firmaları kullandım. Bazıları ya destek konusunda çok geçler, bazıları da sürekli patlıyor, bazıları ise çok sık down oluyor.


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhorror
    blackhorror's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2020
    Erkek

    assist'den uzak dur hocam sürekli problem yaşarsın 


    salla gitsin ölecez zaten :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    ne için lazım hocam


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    smoker bunu yazdı

    Merhabalar,

     

    Türkiye içerisinde otp için uygun fiyatlı bir sağlayıcı arayışı içerisindeyim. Kullandığınız servisler var mı?

    amacın telefon doğrulaması mı ? yoksa 2fa mi ?

     

    eğer 2fa ise authenticator entegrasyonu daha mantıklı.


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
Toplam Hit: 315 Toplam Mesaj: 9
otp