Out Of Range Hatası
-
lg w2242s monitör kullanıyorum, bilgisayarı açınca out of range hatası veriyor, yani bu sabah verdi ama dün akşam normal biçimde kapatmıştım ve monitörle ilgili herhangi bir sorun da yoktu. önce out of range 60/90 sonra ( bilgisayar açılınca ) 100/120 gibi değerler veriyor.
başka bir monitör taktım sorunsuz çalışıyor o da ama lg monitör ayar yapacak kadar bile açılmıyor ne yapmamı önerirsiniz ? böyle birşeyle karşılaşan var mı ?
-
problem monitorda değil.sistemi 75hz yap .normalde 60hz olur onlarla oyna.birde monitorun ayarlarına bak
-
çözüürlüğü bi değiştir güvenli kipte açıp
-
ya işte açılsa bi kere neler yapçam da ...
başka bi monitör taktım onunla deneyecem bakalım olmadı farklı bi ekran kartı deneyecem de durduk yere bu aletler nasıl bozuluyor anlamış değilim değerli müridler
-
hocam, monitörün menüsünde herşeyi sıfırlayan bir ayar vardır onu dene.(Factory Reset)
-
Güvenli kipe gir, güvenli kipte düzelt...
