Outlook Açan Virüs Varmı?
-
Arkadaşlar az önce üye olmadığım bir siteden mail gelmişti. Mail listesinden çıkmak için tıklayın diyordu. en altta tıkladım outlook programını açmak için sordu. .exe diye. guncelfirsat.com'dan gelmiş mail. virüsmi yedim acep :S
-
hayir... bak simdi sende standart ayarlarda mail adreslerine tiklayinca outlook acilsin yaziyordur..
mesela ben firefox kullaniyorum, bende böyle gözüküyor..
virus felan degildir sanirim :)
http://i1104.hizliresim.com/2011/4/5/11808.jpg
-
xpde açmıyordu hocamda win7 yükledim öyle açınca ne biliyim :S
-
-
bu şekilde açtı ama exe şeklinde
Toplam Hit: 1257 Toplam Mesaj: 5
