Outlook Üzerinden Chat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkcell
    turkcell's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Outlook 2010 ve win7 platformu üzerindeki kişilerle online konuşma durum görme outlook messanger veya buna benzer programlar yada outlook eklentisi varmı kullanan veya bunu alatabilecek bir arkadaş varmı çok teşekkürler


    char ılkUnluyuBul(char a[10]) { char Unluler[] = { 'a', 'ı', 'o', 'u', 'e', 'i', 'ü', 'ö' }; for (int i = 0; i < 9;i++) for (int j = 0, j < 7; j++){//7 olmasının sebebebi 6 harfli bir sözcük girmişti yanlış hatırlamıyorsam if (a[i] == Unluler[j]){ return a[i]; } } bool UnluIncemi(char a){ char InceUnlu[] = { 'e', 'i', 'ü', 'ö' }; for (int i = 0; i < 4;i++) if (a == InceUnlu[i]) return true;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    gerçekten cesaret gerektiren bir nick kullanmışsın :) Tahribatta bu nick hakkında bir sürü yorum var :)

    neyse

    bildiğim kadarıylla yokta ne için kullanacaksın onu söyle alternatif sunarız


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkcell
    turkcell's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    exchange 2010 sunucu üstünde kullanıcıları msn gibi kendi içinde msj laşacak o an outlook açıkken birbirini görecekler loglanacak felan öle bişey dostum ya api olur eklenti yada yazılımda olabilir outlooklara kuracağımız nasıl olursa artık ortak takvim gibi bişey buda


    char ılkUnluyuBul(char a[10]) { char Unluler[] = { 'a', 'ı', 'o', 'u', 'e', 'i', 'ü', 'ö' }; for (int i = 0; i < 9;i++) for (int j = 0, j < 7; j++){//7 olmasının sebebebi 6 harfli bir sözcük girmişti yanlış hatırlamıyorsam if (a[i] == Unluler[j]){ return a[i]; } } bool UnluIncemi(char a){ char InceUnlu[] = { 'e', 'i', 'ü', 'ö' }; for (int i = 0; i < 4;i++) if (a == InceUnlu[i]) return true;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    anlamadım bişi şirket içi yazışmamı istiyon sen bacı onu de hele

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    outlook messenger loglaması var zeten.

    online olarak görmek istiyorsan İnbit Messenger `i dene.Server-client mantığıyla çalışıyor ve server programında yazışmaları göre biliyorsun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    microsoft un ocs i var

    Microsoft Office Communications Server olarak geciyordu sanirim

    mail server kullanicilari outlook kullanici adi sifreleri ile kullanabiliyor, outlook ile birlikte calisiyordu zaten.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    aynen office communicator.... microsoft outlook ile uyumlu calistigi icin en iyisi o bence.. sirkette onu kullaniyoruz....

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    turkcell bunu yazdı:
    -----------------------------

    Outlook 2010 ve win7 platformu üzerindeki kişilerle online konuşma durum görme outlook messanger veya buna benzer programlar yada outlook eklentisi varmı kullanan veya bunu alatabilecek bir arkadaş varmı çok teşekkürler


    -----------------------------

    var kardeşim ama default yazılım ile olmaz. eski adı OCS yeni adı LYNC server. anlık mesajın ötesinde santral ile entegre olup voip bile yaparsın. :)

     

    düzenleme : under hocam zaten gerekli cevabı vermiş.


    İpimle kuşağım..
Toplam Hit: 1545 Toplam Mesaj: 8