Outlook Üzerinden Chat
-
Outlook 2010 ve win7 platformu üzerindeki kişilerle online konuşma durum görme outlook messanger veya buna benzer programlar yada outlook eklentisi varmı kullanan veya bunu alatabilecek bir arkadaş varmı çok teşekkürler
-
gerçekten cesaret gerektiren bir nick kullanmışsın :) Tahribatta bu nick hakkında bir sürü yorum var :)
neyse
bildiğim kadarıylla yokta ne için kullanacaksın onu söyle alternatif sunarız
-
exchange 2010 sunucu üstünde kullanıcıları msn gibi kendi içinde msj laşacak o an outlook açıkken birbirini görecekler loglanacak felan öle bişey dostum ya api olur eklenti yada yazılımda olabilir outlooklara kuracağımız nasıl olursa artık ortak takvim gibi bişey buda
-
anlamadım bişi şirket içi yazışmamı istiyon sen bacı onu de hele
-
outlook messenger loglaması var zeten.
online olarak görmek istiyorsan İnbit Messenger `i dene.Server-client mantığıyla çalışıyor ve server programında yazışmaları göre biliyorsun.
-
microsoft un ocs i var
Microsoft Office Communications Server olarak geciyordu sanirim
mail server kullanicilari outlook kullanici adi sifreleri ile kullanabiliyor, outlook ile birlikte calisiyordu zaten.
-
aynen office communicator.... microsoft outlook ile uyumlu calistigi icin en iyisi o bence.. sirkette onu kullaniyoruz....
-
turkcell bunu yazdı:
-----------------------------
Outlook 2010 ve win7 platformu üzerindeki kişilerle online konuşma durum görme outlook messanger veya buna benzer programlar yada outlook eklentisi varmı kullanan veya bunu alatabilecek bir arkadaş varmı çok teşekkürler
-----------------------------var kardeşim ama default yazılım ile olmaz. eski adı OCS yeni adı LYNC server. anlık mesajın ötesinde santral ile entegre olup voip bile yaparsın. :)
düzenleme : under hocam zaten gerekli cevabı vermiş.
