folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Overclock Yapıcam Oneri Verebilirmisiniz?



Overclock Yapıcam Oneri Verebilirmisiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AMoonRA
    AMoonRA's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    İŞLEMCİ:        INTEL p4 3.2 HT

    RAM:              1GB 667 mhz + 512MB 533 mhz

    EKRAN KARTI:  Onboard

    ANAKART: MSI P4M900M2

     

    İşlemciyi :3.4-3.5 Ghz

    RAM 'i 667 mhz ye yukseltmek istiyorum ekstra bi soğutma sistemim yok 

    VisualStudio 2008 ile uraşıyorum ve pc yi hızlandırmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum..

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    öneri:

    overclock programlarını bul üst sınırları bul programlarla bu sınırların biraz aşşasına çık.başka ne diyebilirim ki


    NEDEN? (soru olarak)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    önce 3 5 tane döküman oku overlock hakında kendi başına yapma :) yakacan makinenı görecen ebeyın ki :) + ekstra soutma gerekecek :|

    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AMoonRA
    AMoonRA's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------

    öneri:

     

     

    overclock programlarını bul üst sınırları bul programlarla bu sınırların biraz aşşasına çık.başka ne diyebilirim ki


    -----------------------------

     

     

    overclock programı derken everest cpuz falan mı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    ekran kartı için ati tool'u kullan...

    işlemci için biosu kullanacaksın... 


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    o/b ekran kartına mı oc yapıcan ? bnce hiç yapma bırak dagınık kalsn .. sogutamıcaksanda işlemciyi zorlama bnce , donanımın ömründen yersin.. yinede biostan işlemciye manuel olarak hızını arttırabilrsn ve optimum performansı kendine göre ayarlayabilirsn ramlerin hızını veya timing ini ayarlaman lazm bilmiosn hiç kalkısma bnce
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------

    öneri:

     

     

    overclock programlarını bul üst sınırları bul programlarla bu sınırların biraz aşşasına çık.başka ne diyebilirim ki


    -----------------------------

     

     

    overclock programı derken everest cpuz falan mı
    -----------------------------

    asus un falan war ama ben bi bakayım wardı bikaç tane yazarım. 


    NEDEN? (soru olarak)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bi kere o 512 lik ramden kurtul.. onun yerine 667 mhz ram alıver.. çünkü 667 mhz olan ram 533 mhz e düşüyor.. frekans arttırımı yaptığında kasar.. voltaj verirsin o zamanda yakabilme şansın var.. gibi gibi... işlemcisinide 300 mhz yükseltmek istiyorsun.. çok basit :) azcık fsbyi yükselt o da hallolacaktır..

    NOT: voltaj verirken veya fsb hızını arttırırken birden horraaa diyipte yükseltme board kendini korumaya alır açılmaz.. bios resetlemen gerekebilir.. :) 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    ClockGen: Birçok anakartı destekleyen ve Windows altında ayar çubuğuyla kolayca overclock yapmanızı sağlayan bir araç.

    CPU-Z:  İşlemci, anakart ve RAM'lerle ilgili ayrıntılı ve teknik bilgiler veren vazgeçilmez araçlardan biri.

    Intel Thermal Analysis Tool: Gerçek CPU sıcaklığını görmek için bu yazılımı kullanmanızı öneririm.

    Motherboard Monitor: Anakart ve sistemle ilgili önemli bilgiler veriyor.Sistemi daima kontrol altında tutmak isteyenler için ideal.

    SpeedFan: Fan hızlarını kontrol altında tutmanızı sağlayan pratik bir yardımcı.

    EasyTune5: Overclock aracı.(www.gigabyte.com dan indirebilirsiniz.)

    Asus'un da wardır aracı hangisini isterseniz.

    bunlar haricinde overclock un nasıl yapıldığını anlatan dökümanlar oku.Yakarsın patlatırsın PCyi 

     


    NEDEN? (soru olarak)
Toplam Hit: 953 Toplam Mesaj: 9