Overclocking İslemci!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alpaslan54
    alpaslan54's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2004
    Erkek
    sayin arkadaslar. benim amd athlon 1800 islencim var. eger buna bir yontemi varsa overclock yapablirmiyiz, yaptiktan sonra kac mhz olur ve hangi extra elemanlari almam lazim bu islemden sonra , yani fan mesela!

    ne mutlu turkum diyene!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alpaslan54
    alpaslan54's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2004
    Erkek
    yine ben alpaslan54 msn den yardim etmek isteyenlere email im aemiral@hotmail.com simdiden tesekkurler!

    ne mutlu turkum diyene!
Toplam Hit: 1316 Toplam Mesaj: 2