Overclocking İslemci!
-
sayin arkadaslar. benim amd athlon 1800 islencim var. eger buna bir yontemi varsa overclock yapablirmiyiz, yaptiktan sonra kac mhz olur ve hangi extra elemanlari almam lazim bu islemden sonra , yani fan mesela!
-
yine ben alpaslan54 msn den yardim etmek isteyenlere email im aemiral@hotmail.com simdiden tesekkurler!
Toplam Hit: 1316 Toplam Mesaj: 2
