Overclok Yapmak?
-
overclok yapmak istiyorum ama hiç bi bilgim yok işlemcim şu: AMD Athlon(TM) 64 3400+ bana kolayca programla yapılabilecek bi yol gösterirmisiniz
-
Program ile yapmayı bilmiyorum ama bios üzerinden biliyorum. İstersen yardımcı olabilirim.
Anakartının marka, modelini de verirsen işimiz daha kolay olur.
-
Programdakileri aynen yazayım: amd 2400 mhz
ram: 1,24 mb
anakart: asustek k8n
video kart: asus a9600
-
eee yokmu bi anlayan yani müridler?
-
pek yok bence çakan
-
Hocam overclok sakat iş bilen birisine yaptırırsan daha iyi olacaktır pc haşat olur sonra..
-
Muqi bunu yazdı:
-----------------------------
eee yokmu bi anlayan yani müridler?
-----------------------------ekle bakalım hocma byhepaq@gmail.com
-
BİOS üzerinden düzenli olarak saat hızlarını 133 mHZ artırıcaksın. Her arttırdıgında işlemcisinin fan hızını da arttırmayı unutma aynı menüden. Sonra biraz öyle kullanıcaksın bi gün fln. Yani 3 günde fln 333 mhz fln arttırma yapıcaksın oyle lönk diye bir anda arttırma. Bu arada işlemcin çok ısınıyo sanırım, ona overclock fanı alman gerek. Onun dışında program olarak CPU-Z u indir kur, ordan da rahatca işlem yapabilirsin, en azından verilerini sıcaklıklarını rahatca görürsün, eger sakatlık olursa( overheating, overcharge.. gibi) yaptıgın overclock u geri alma şansın olur. Bi de Riva Turner var program ama o işlemci overclock yapıyormu hatırlamıyorum, indir bi bak, olmadı ekran kartını da yaparsın. Bu arada işlemciye giden voltajları da arttırmayı unutma hızları arttırınca... en iyisi mi sen hz. google a yaz, orda herşey var. En önemlisi bilen biriyle beraber yaparsan daha iyi olur. Çünkü bazı özel kartlar ve chipler hariç( fabrikadan saathızları arttırılmıs olarak çıkanlar) firmalar overclocka garanti vermezler...
-
bende yapcam amd x4 var anakartıda çift katmanlı aldım ama kıyamıyorum ömrünü azaltır böyle şeyler.
-
o.c. biosdan yap ama arkadasın dedıgı gıbı yavas artıır ufak kademeler halınde. Bence sen bir müddet voltajla oynama voltla oynamadan arttıra bıldıgın kadar arttır yavas yavas ıslemcının voltajı kıfayetsız kaldıgı anda zaten bellı eder o zaman volt onarsın. Kımse bu konuya karsımak ıstemez , kendı yapmıyorsa yada yapacak kısnın yanında degılse cunku yanlıs birsey yapacak olursa ıslemcının ustune soguk su ıcebılırsın bu sefer adamın basını agrıtırsın...
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
bende yapcam amd x4 var anakartıda çift katmanlı aldım ama kıyamıyorum ömrünü azaltır böyle şeyler.
-----------------------------4 çekirdekli işlemciye o.c yapmazdım ben olsam.
