Overclok Yapmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    overclok yapmak istiyorum ama hiç bi bilgim yok işlemcim şu: AMD Athlon(TM) 64 3400+ bana kolayca programla yapılabilecek bi yol gösterirmisiniz


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Program ile yapmayı bilmiyorum ama bios üzerinden biliyorum. İstersen yardımcı olabilirim.

    Anakartının marka, modelini de verirsen işimiz daha kolay olur.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Programdakileri aynen yazayım: amd 2400 mhz

    ram: 1,24 mb

    anakart: asustek k8n

    video kart: asus a9600


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    eee yokmu bi anlayan yani  müridler?


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    pek yok bence çakan


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Hocam overclok sakat iş bilen birisine yaptırırsan daha iyi olacaktır pc haşat olur sonra..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Muqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    eee yokmu bi anlayan yani  müridler?


    -----------------------------

    ekle bakalım hocma byhepaq@gmail.com


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YesMilord
    YesMilord's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

    BİOS üzerinden düzenli olarak saat hızlarını 133 mHZ artırıcaksın. Her arttırdıgında işlemcisinin fan hızını da arttırmayı unutma aynı menüden. Sonra biraz öyle kullanıcaksın bi gün fln. Yani 3 günde fln 333 mhz fln arttırma yapıcaksın oyle lönk diye bir anda arttırma. Bu arada işlemcin çok ısınıyo sanırım, ona overclock fanı alman gerek. Onun dışında program olarak CPU-Z u indir kur, ordan da rahatca işlem yapabilirsin, en azından verilerini sıcaklıklarını rahatca görürsün, eger sakatlık olursa( overheating, overcharge.. gibi) yaptıgın overclock u geri alma şansın olur. Bi de Riva Turner var program ama o işlemci overclock yapıyormu hatırlamıyorum, indir bi bak, olmadı ekran kartını da yaparsın. Bu arada işlemciye giden voltajları da arttırmayı unutma hızları arttırınca... en iyisi mi sen hz. google a yaz, orda herşey var. En önemlisi bilen biriyle beraber yaparsan daha iyi olur. Çünkü bazı özel kartlar ve chipler hariç( fabrikadan saathızları arttırılmıs olarak çıkanlar) firmalar overclocka garanti vermezler...


    I don't wanna be an angel, I just wanna be God.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    bende yapcam amd x4 var anakartıda çift katmanlı aldım ama kıyamıyorum ömrünü azaltır böyle şeyler.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    o.c. biosdan yap ama arkadasın dedıgı gıbı yavas artıır ufak kademeler halınde. Bence sen bir müddet voltajla oynama voltla oynamadan arttıra bıldıgın kadar arttır yavas yavas ıslemcının voltajı kıfayetsız kaldıgı anda zaten bellı eder o zaman volt onarsın. Kımse bu konuya karsımak ıstemez , kendı yapmıyorsa yada yapacak kısnın yanında degılse cunku yanlıs birsey yapacak olursa ıslemcının ustune soguk su ıcebılırsın bu sefer adamın basını agrıtırsın...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende yapcam amd x4 var anakartıda çift katmanlı aldım ama kıyamıyorum ömrünü azaltır böyle şeyler.


    -----------------------------

    4 çekirdekli işlemciye o.c yapmazdım ben olsam.

Toplam Hit: 1523 Toplam Mesaj: 11