Oyun Bilgisayarı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    StarCraft2 için bi makina toparlamayı düşünüyorum

    Board,  hardware raid destekleyecek 2 diskle raid 0 yapacağım

    hdd:?

    ekran kartı:?

    işlemci 3ghz ve üstü:? intel düşünüyorum

    power suplay güçlü orta seviye:?

    soğutma serinletme: sessiz kuru soğutma

    Monitor 20, 22" DVI

    yeni yakın zamanda benzer toplayan varsa tavsiye ve fiyat alabilrim dostlar

     

     

     

     

     

     

     

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    StarCraft2 için bi makina toparlamayı düşünüyorum

    Board,  hardware raid destekleyecek 2 diskle raid 0 yapacağım

    hdd:?

    ekran kartı:?

    işlemci 3ghz ve üstü:? intel düşünüyorum

    power suplay güçlü orta seviye:?

    soğutma serinletme: sessiz kuru soğutma

    Monitor 20, 22" DVI

    yeni yakın zamanda benzer toplayan varsa tavsiye ve fiyat alabilrim dostlar

     

     

     

     

     

     

     

     

    konuyu hortlatayım,noldu topladınmı ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    nVidia GTx 660 Ti

    AMD CPU quad coreler gayet ucuz

    8GB minimum memory

    ufak bi SSD boot drive icin

    7.1 surround usb headset logitech g35 gibi

    ekonomik ve yeterli.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    nVidia GTx 660 Ti aldım gayetde memnunum varsa paran bir ustunde alabilirsin ekran karrtında bit ve kac gb oldugu artık o kdr onemli degilekran kartının çekirdek işlemci gibi hızları var bunlara bakarak alırsan gayet iyi bi performans alırsın birde ekran kartı ile ana kart uyumluluguna dikkat et derim bazı firmalar bir biriyle daha uyum ekran kartı ana kart ureterek performans attırıyolar biraz araştırırsan bulabilirsi.

    Amd işlemci öneririm 4.00 ghz  x8 var onu al derim.

    Hard disk olarak ssd paran yetiyosa ondan al derim 128 lik fln yanınada normal bir harddisk çekersin.

    benden bu kdr istersen 2 ay once oyun ıcın tıpladıgım pc yi yazabilirim

     

     

     


    Freedoom is not free.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    starcraft için pc mi toplanır ben 2.40 ghz işlemci

    6gb ram 

    2 gb ekran kartı ile çatır çutur oynuyorum.


    Converse giyen uzaylı
Toplam Hit: 824 Toplam Mesaj: 5