Oyun Kurarken Hata Veriyor
-

arkadaşlar toplam 3cd deamontoolsla kuruyom daha ilk cdde bu hatayı veriyor
-
- kurulumu yönetici haklarıyla mı başlattın?
- indirdiğin iso dosyaları bozuk olabilir, tekrar indirmeyi deneyebilirsin.
- 64 bit desteklemiyor olabilir
-
büyük ihtimalle dosya bozuk yönetici haklarıyla başladım bide işletim sistemim 32 bit oyunda eki oyun ama uyumsuzluk problemide yok onada baktım nese artık tekrar yükliycez
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
büyük ihtimalle dosya bozuk yönetici haklarıyla başladım bide işletim sistemim 32 bit oyunda eki oyun ama uyumsuzluk problemide yok onada baktım nese artık tekrar yükliycez
-----------------------------sanırım yüklemenin başlangıcında veriyor hatayı?
öyle ise büyük ihtimal bozuk dosya
-
işe bak demin 2.4gb indirdim çalışmadı aynı oyunu 180 mb teklink buldum .bat dosyasında kurulacak şekilde çalıştı şans işte böle bişi
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
işe bak demin 2.4gb indirdim çalışmadı aynı oyunu 180 mb teklink buldum .bat dosyasında kurulacak şekilde çalıştı şans işte böle bişi
-----------------------------ripped versiyon. ufaltılmış / bazı şeyleri çıkarılmış olabilir. ama en nihayetinde çalışıyorsa sorun yok :D
