folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Oyunalemi Soldat Sunucusu



Oyunalemi Soldat Sunucusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    merhaba muridler,

    cok rastladim ' ne guzel eskiden soldat serverimiz vardi, oynuyorduk' gibisinden postlara. yetkili oldugum oyunalemi nin soldat sunucusu acilmis.

    takilmak isteyen muridleri bekleriz. :)

    soldat nedir? modları nedir? sistem gereksinimleri nelerdir?

    soldat'tan görüntüler ve download

    soldat'taki silahlar

    Oyunalemi soldat sunucusu

    sunucuya nasil girecegiz?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    surayi alayim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    evet evet bende bi alayım burdan kendime bi yer.

    Bu imza çok eskidi artık...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    bende geçen oynamıştım minik adamlar felanz evkli oluyor oynayalım ii oynayamam ama :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Soldata register olmak için crack i koyayım mı isteyen var mı :P

    Bu arada çok pis oynarım. 

    edit: Hadi çok istediniz koyayım bari.

    http://soldatcrack.blogcu.com/soldat-1-4-2-crack_14181431.html

    Bunun sayesinde jet alevinin rengini değiştirebilir, mp3 klasörüne attığınız müziklerinizi oyun içinden dinleyebilir, yeni interface ler kullanabilirsiniz..

    Soldat interfaceler için :

    http://soldat-tr.com/forum/index.php?PHPSESSID=c7f23b62a32aa026d0d7eaef7f7b53b0&board=68.0

    edit2: O kadar oynayan var, adamlar 3$ vermek yerine şu cracki kulanıyor..

    Ne kadar çekirge felsefesini benimsemiş bir toplumuz.. 

     

     

     


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    kardeş hazır gelmişken sorayım.  soldat bende acayip kota götürmeye  başladı  1-2 aydır falan oynuyordum  20-30 mb  gidiyordu  tahminen ve sürekli kontrol edıorum

    şu son 1 haftadır. oynuroum 100 mb dan aşşa gitmiyor bu ne iştir  baktım google da falanda bi halt yazmıor bilen varmı bi virüs trojan mı var yoksa bende bile n eden vara açıklaıversin.

     


    matematik24.com
Toplam Hit: 956 Toplam Mesaj: 6