Oyunda Anlayamadığım Bir Hata
-
Arkadaşlar Tony Hawks Pro Skater 2 yi bigisayara kurdum. Oyun açılıyor menüler felan da geliyor. Herşeyi ayarlayıp oyuna gireceğim zaman hop windowsa tekrar dönüyor. Ekran kartım Ati Radeon 9200-SE acab a ondan mı?
-
hoca ekran kartı driverini güncelle ...
optionsdan ekran ayarlarını low moduna getir antialiasing pixel shader falan acıksa onları kapat bi de öyle dene bakam
Toplam Hit: 800 Toplam Mesaj: 2
