

Oyundaki Puanı Web Üstünde PHP Sayfasına Atacak Kodlar ( İstek )
-
Hocam şimdi benim yazdığım aptal yılan oyunu( aslında çubuk kıvrılmadığı için) için böyle bir şey düşünüyorum, oyun bittikden sonra puanı web sayfasına göndersin. böyle bir kodu veren müriddin parmakları zeval görmesin ADSL hızı 2316521312 GHZ olsun (amin)
Yardımlarınızı esirgemeyiniz
-
basit bi insert işlemi...
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
basit bi insert işlemi...
-----------------------------
yaa hocam yanlış yere açtım konuyu.. delphiden olacak o mesela aldığın puanı oyun sonunda web üstündeki php dosyasına yazacak... -
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
basit bi insert işlemi...
-----------------------------
yaa hocam yanlış yere açtım konuyu.. delphiden olacak o mesela aldığın puanı oyun sonunda web üstündeki php dosyasına yazacak..
-----------------------------tamam hocam gene bi insert işlemi :)
direk veritabanına kaydettir , sonrada o veritabanından istersen php de istersen delphide okut ?
-
tamam basit ama nasıl :D varsa bi kaynak kodun paylaşırsan sevinirimn TBT için özel bişey düşünüyorum
-
teorik olarak;
skor.php olsun;
programdan
skor.php?ad=hotboy&skor=43244353&key=buraya_adla_skoru_karıştırıp_md5_al
çalıştırıyoruz.
skor.php de bakıyoruz md5 e, sorun yoksa db ye ekliyoruz.
skorgoster.php de olsun, burdada db ye bağlanıp skorları listleletiyoruz, programın içinde bu sayfayı direk göster, kasmana gerek yok.
buraya kadar kafana takılan bişi varsa söyle.
-
hocam güzel anlatmışsın, yarın bi deneyeyim bakalım. yalnız md5 olmasa olmazmı ?
şimdi oyunu oynacak, oyunda yandı diyelim ( delphi) o anki skoru direk postluyacak sayfaya
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------hocam güzel anlatmışsın, yarın bi deneyeyim bakalım. yalnız md5 olmasa olmazmı ?
şimdi oyunu oynacak, oyunda yandı diyelim ( delphi) o anki skoru direk postluyacak sayfaya
-----------------------------olur tabiki ama çakma olur.
ben kafama göre açarım tarayıcıyı, yazarım skor.php?ad=hotboy&skor=4352436525436254
ne yapacan o zaman?
md5 olmalıki skor gerçekmi değilmi anlayasın. delphi kısmında yapacağın şey mesela (syntaxı tam hatırlamıyorum delphinin, sen anlarsın)
md5 önceden tanımlanmış fonksiyon
key : string olsun
key = md5(oyuncunun_adi + skor + 'sallama bi değerfgdg433??*2');
daha sonra önce belirttiğim gibi skor.php yi çağırıyoruz. skor.php de
if (key==md5(oyuncunun_adi . skor . 'sallama bi değerfgdg4332'))
{
db_ye_ekle
...
}else{
exit("biz kaçın kurasıyız aslanım..");
}