folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Oyundaki Puanı Web Üstünde PHP Sayfasına Atacak Kodlar ( İstek )



Oyundaki Puanı Web Üstünde PHP Sayfasına Atacak Kodlar ( İstek )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

     

     Hocam şimdi benim yazdığım aptal yılan oyunu( aslında çubuk kıvrılmadığı için)  için böyle bir şey düşünüyorum,  oyun bittikden sonra  puanı web sayfasına göndersin. böyle bir kodu veren müriddin parmakları zeval görmesin ADSL hızı 2316521312 GHZ olsun (amin)

    Yardımlarınızı esirgemeyiniz


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    basit bi insert işlemi...

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------
    basit bi insert işlemi...
    -----------------------------
    yaa hocam yanlış yere açtım konuyu.. delphiden olacak o mesela  aldığın puanı  oyun  sonunda web üstündeki php dosyasına yazacak...


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------
    basit bi insert işlemi...
    -----------------------------
    yaa hocam yanlış yere açtım konuyu.. delphiden olacak o mesela  aldığın puanı  oyun  sonunda web üstündeki php dosyasına yazacak..


    -----------------------------

    tamam hocam gene bi insert işlemi :)

    direk veritabanına kaydettir , sonrada o veritabanından istersen php de istersen delphide okut ?


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    tamam basit ama nasıl :D  varsa bi kaynak kodun paylaşırsan sevinirimn TBT için özel bişey düşünüyorum

    Mevzu derin | Papikolas Planet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    teorik olarak;

     

    skor.php olsun;

     

    programdan

    skor.php?ad=hotboy&skor=43244353&key=buraya_adla_skoru_karıştırıp_md5_al

     çalıştırıyoruz.

     skor.php de bakıyoruz md5 e, sorun yoksa db ye ekliyoruz.

    skorgoster.php de olsun, burdada db ye bağlanıp skorları listleletiyoruz, programın içinde bu sayfayı direk göster, kasmana gerek yok.

    buraya kadar kafana takılan bişi varsa söyle.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam güzel anlatmışsın, yarın bi deneyeyim bakalım. yalnız md5  olmasa olmazmı ?

    şimdi oyunu oynacak, oyunda yandı diyelim ( delphi)  o anki skoru direk postluyacak sayfaya


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam güzel anlatmışsın, yarın bi deneyeyim bakalım. yalnız md5  olmasa olmazmı ?

    şimdi oyunu oynacak, oyunda yandı diyelim ( delphi)  o anki skoru direk postluyacak sayfaya


    -----------------------------

    olur tabiki ama çakma olur.

    ben kafama göre açarım tarayıcıyı, yazarım skor.php?ad=hotboy&skor=4352436525436254

    ne yapacan o zaman?

     

    md5 olmalıki skor gerçekmi değilmi anlayasın. delphi kısmında yapacağın şey mesela (syntaxı tam hatırlamıyorum delphinin, sen anlarsın)

    md5 önceden tanımlanmış fonksiyon

     

    key : string olsun

    key =  md5(oyuncunun_adi + skor + 'sallama bi değerfgdg433??*2');

     

    daha sonra önce belirttiğim gibi skor.php yi çağırıyoruz. skor.php de

     

    if (key==md5(oyuncunun_adi . skor . 'sallama bi değerfgdg4332'))

    {

    db_ye_ekle

    ...

    }else{

    exit("biz kaçın kurasıyız aslanım..");

    }

Toplam Hit: 966 Toplam Mesaj: 8