Özel Üniversite Hakkında
-
Hocalar gelişim myo %50 burslu bi yere ek kontenjanla girdim. Fakat bir ton şey araştırdım bilgim olsun diye. araştırdıkca kafam karıştı. 4158 tl yıllık ücret vericeksin dediler. Şimdi üniversitelerdeki harç parası olay varı. bu ücretin üstüne birde harç parasımı vericem. Ayrıca sitesini incelediğimde
2. sınıf öğrencilerimizden (%100 burslu öğrencilerimiz hariç) ücret ile ilgili işlemlerini tamamlamamış olanlar, muhasebe biriminde ilgili işlemlerini tamamladıktan sonra ders kayıtlarını yapabilecekler.
şöyle bir cümle gördüm. birde ders kaydı için ek bir ödememi yapılcak nasıl bir iştir bu anlamadım.
-
Sadece o 4158 tl yi ödüyceksin ve 2. sınıf öğrencileri içinde ders seçimlerini kesin olarak okula devam edicek öğrencilere yaptırıyolar yani kaydı yenilemiş öğrenciler ve birde kaldığın bir ders olursa o dersin parasını ödüyorsun umarım yanlış aktarmamışımdır yanlışım varsa düzeltin
-
yani hocam yıl boyunca bu ücret haricinde tabi kaldığım ders vs özel durum olmadığı taktirde bu ücretten devam ediyorum anladığım kadarıyla. yani ünilere ödenen o harç ücretide bu ücretin içine dahil sanırım.
-
hangi okulsun bilmiyorumda bende %50 burslu okuyorum özel üni de.
bizdeki olayı anlatayım, sizde de muhtemelen öyledir;harç ödemiyorsun ayrı olarak, zaten senin verdiğin paraya o da dahil..
ders kaydı olayına gelince, ekstra bi para ödemiyorsun, orda anlatmaya çalıştıkları oarayı yatırmadan ders kaydı yaptıramazsın diyo.. yani önce o yılın ücretini yatırıcaksın ondan sonra ders kaydını yaptıracaksın.. %100 burslular hariç demesinin sebebide o, adam zaten apra ödemiyo, ne zaman isterse yaptırır kaydını -
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
hangi okulsun bilmiyorumda bende %50 burslu okuyorum özel üni de.
bizdeki olayı anlatayım, sizde de muhtemelen öyledir;harç ödemiyorsun ayrı olarak, zaten senin verdiğin paraya o da dahil..
ders kaydı olayına gelince, ekstra bi para ödemiyorsun, orda anlatmaya çalıştıkları oarayı yatırmadan ders kaydı yaptıramazsın diyo.. yani önce o yılın ücretini yatırıcaksın ondan sonra ders kaydını yaptıracaksın.. %100 burslular hariç demesinin sebebide o, adam zaten apra ödemiyo, ne zaman isterse yaptırır kaydını
-----------------------------hocam bu sene işte ek tercih ile girdim. Gelişim MYO Avcılarda 2 yıllık pc bölümü. Çok saolasın bilgi için içimi rahatlattın
