Özel Üniversiteler Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Özel üniversiteye giden, gitmiş ya da mevzuatı hakkında bilgi sahibi olanlara soruyorum.

    Ankara'da bazı üniversitelerde muhtemelen yeni açılmış bölümlerin 2009 taban puanları ÖSYM sitesinde mevcut değil. Lakin kontenjanları ve en son kaç öğrenci alındığı belirtilmiş. Bunlara sınav ile girişler nasıl oluyor, Ankara'da ki özel üniversiteler hakkında ne düşünüyorsunuz? Ayrıca bu okulların Eşit Ağırlık bölümlerine rağbet sizce nasıldır? Bilgi verirseniz sevinirim.


    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Kurdo parayi vurup burjuva seviyesine yukseldi :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    eğer baban fabrikatör değilse para kazanma gibi bi derdin yoksa prestij amaçlı uni okumak istemiyorsan ÖZEL UNİ önermem hacım.

    harcadığın parayı amorti etmen çok çok zor olcak ve zaman alcak :)

    Ha kendin bi plan yapmışsındır birsey diyemem

    saygılar...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    İlle gidecem durumu değil zaten dayı. Sadece araştırıyorum. Ki zaten "bir mesleğim olsun, geleceğimi garantiye alayım" edebiyatı ve niyetinde değilim bu üniversite konusunda. Kompi okududa ne oldu. (!) :D


    kendinize ayığ olunuz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    İlla özel diyosan bas parayı bilkent'e git.

    bak ankara'daymışsın.


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Dayı işte sadece parayla olmuyor. Puanda lazımmış :D Onun ayrıntısını soruyorum bende işte


    kendinize ayığ olunuz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calculator
    calculator's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    hocam ankaradaki üni. puanlaraına göre kaliteli olması gerekiyor :) (öylede)

    eşit agırlıkların arasında rekatbet var gliba ankaradaki üni'lerin bütün kontenjanları dolmuş.Taban puanları 230-240 kusurlerde ilk yıl hazırlık 20 bin lira diger yıllar 18 gibi.

    puanının biraz daha yüksek olursa 260-270 gibi %50 burslu okuyorsun tabi bu bursun devam etmesinide istiyorsan üni'nin bazı şartları var.


    Çok üşengec
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    eğitimini bilmemde ortam olarak eğer durumun cidden iyi değilse gitme.Ben gittim şimdi canım sıkılıp duruyor.NEden mi ? Çünkü hatunların durumu zaten iyi.Onlardan iyi değilsen pek bakmıyorlar.Herşey para, şey parada değil, araba.Canımı çok sıkıyor özel üniversite durumu.Para yiyiyor çokta.

    Keşke Türkiye'de bir yeri kazansaydım diyorum ama..Belki mezun olunca fikrim değişir ama şimdilik görüşlerim bu yönde.

     

Toplam Hit: 1505 Toplam Mesaj: 8