folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder P4 Ten P2 Ye Harddısk Degıstırdım Acılmıyor



P4 Ten P2 Ye Harddısk Degıstırdım Acılmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    sole bı problemım var p4 makınadan soktugum bı hddyı p2 makınaya takıyorum acılısta hata mesajı verıyor mavı ekranda takılıyor ıste krıtık bı ıslem gerceklestıgı ıcın wındows bılgısayarı kapattı dıe bunu nasıl halledebılırım  hdd yı p4 e takıp format atmaya calısıyorum ama bu mavı ekran cıkıyor her seferınde


    yardımcı olursanız sevınırım


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    donanımsal olarak değiştirdiğin için açamazsın madem format atacaksın..niye işletim sistemini açmaya çalışıyorsun başlangıç disketini tak direk format işine dal....

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    p4 deki hdd yeni modeldir büyük ihtimal o yüzden p2 kasa eski olduğu için o yeni hdd yi desteklemiyo.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Archon
    Archon's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    p2 anakartları 32 Gb (yada ona yakın bişey) e kadar hdd boyutu destekliyor bundan büyük  hdd leri takarsanda 32 gb olarak görür anakart ve fdiske girip 32 gb lık kısmına fdisk format atarsan sorunsuzca kullanırsın bilgisayarını ama 60 gb hdd nin 60 ı da formatlıysa o hdd ye p2 anakarttan ulaşamazssın fdiskle partitionlar dahil uçuracaksın ham bir hdd yapacaksın belki paritionları uçurma işini bile p2 de yapamayabilirsin. ama p2 de 32 gb olarak formatladın mı o hdd yi o şekilde kullanabilirsin.


    Benim bildiklerim bu yönde umarım yardımcı olabilmişimdir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    aynı konuyu başka bi foruma açmışsın seni çakal seniiiiii seni

    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    yardımlarınız ıcın sagolun


    ben sole yaptım p2de hdd ye format attım ama kurmadım sonra soktum p4e taktım ordan yukleme yaptım sımdı gayet ıyı bı sekılde clısıyor


    acaba bı problem cıkartırmı daha sonra


     


     


    ayrıca ben baska bı forumda bu konuyla alakalı bı  topıc acmadım


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    biz ne dedik..direk format at dedik :))

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockipsiz
    rockipsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    Windows'da sistemin çalışıp çalışmaması direk anakartın chipsetine bağlıdır. Sistemden Intel chipsetli bi anakartı söküp SIS chipsetli yada VIA chipsetli anakart takarsan çalışmaz. Diğer durumlar içinde aynı şey söz konusudur ama intel'i söküp intel takarsan sorunsuz çalışır. Benzer olarak hard disk değiştirme olayında da aynı durum söz konusudur. Ekran kartı, ses kartı, işlemci, ram fasa fisodur, son sözü chipset söyler...

    Always with me, always with you...
Toplam Hit: 1609 Toplam Mesaj: 9