P4P800S Cmos Reset Ve Chassis Jumperlari
-
Nerde bunlar ya, anakartin ustunde de yazmiyorki. Var mi bir bilen?
-
bios mu resleyeceksin hocam ?
-
Anakart chassis intrusion veriyoe acilmiyor. Chasis kablosuda yok ortalarda ama yine de chassis jumper'i takip denicem, cmos reset jumper'i da lazim olabilir.
-
bios pilinin oralarda olmasu lazım hocam cmos diye yazıo bnde p4800se var yazıo
-
anakartın kitapçığında vardır hocam bi baksan.
-
Bilgisayar fi tarihinden ya kalmamiski kitapcigi falan. Neyse bir bakayim netten, bulamadim gercide.
-
Beyler bu konunun devamina yaziyorum, cunku bahsi gecen makina artik acilmiyor. Power tusuna basinca makina hic birsey yapmiyor. Her seyi soktum, sadece anakart ve power supply kalana dek ama alet yine acilmadi. Power supply degistirip denedim yine olmadi. Artik geriye tek anakart kaliyor, ama yine de bir sorayim dedim belki bir fikri olan vardir.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler bu konunun devamina yaziyorum, cunku bahsi gecen makina artik acilmiyor. Power tusuna basinca makina hic birsey yapmiyor. Her seyi soktum, sadece anakart ve power supply kalana dek ama alet yine acilmadi. Power supply degistirip denedim yine olmadi. Artik geriye tek anakart kaliyor, ama yine de bir sorayim dedim belki bir fikri olan vardir.
-----------------------------anakartında problem vardır ozman hocam. Bnde anakartta problem var sanıodum meğer bnm güç kaynağı bozulmuş:D şimdi yenisini aldım köşede öylece duruolar
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler bu konunun devamina yaziyorum, cunku bahsi gecen makina artik acilmiyor. Power tusuna basinca makina hic birsey yapmiyor. Her seyi soktum, sadece anakart ve power supply kalana dek ama alet yine acilmadi. Power supply degistirip denedim yine olmadi. Artik geriye tek anakart kaliyor, ama yine de bir sorayim dedim belki bir fikri olan vardir.
-----------------------------naptın la makinaya :D :D
anakart hocam (:
-
Bende P4P800S'nin kitapçığı var bakayım bir
-
Evet, bahsi geçen makinayı açmayı başardım, her nasıl yaptıysam artık. Ancak chassis prolemine geri döndüm. Chassis jumper'ını da buldum, takılı olduğu halde açılışta "chassis intruded, fatal error - system halted" deyip kalıyor. Normalde chassis jumper'ını sökersen bu hatayı verir tamam da, jumper takılı.
