Palit GTS250 E-GREEN Hakkında Bilgi Verebilecek Var Mı?
-
Palit GTS250 E-GREEN 512 MB 256Bit GDDR3 16X aldım
arkadaşlar ekran kartı hakkında bilgi sahibi olan veya bunun yerine 3,5 daha fazla verip daha iyi bir kart alabilirmiyim gigabyte h57 i3 4 gb ddr 3 ram var bu sisteme bu ekran kartı nasıldır bende inno 3d gt9800 var onu degiştirdim arasında performans bakımından ne kadar fark var
kartın fiyatı :220 tl
bendeki mevcut ekran kartı:175
aralarındaki fiyat farkı kadar performans farkı varmıdır eger yok diyorsanız iade edecem
-
kimsenin bilgisi yokmu arkadaşlar
-
bnm kartın bı ustu snn palıt hocam girş seviyesinin bi üstü olarak adlandırabilirsin eski kartından daha iiyi tabiki. 256 bit olması güzel. onun dışında 1 gb olsaydı daha uzun süre kullanırdın gerçi yeni çıkan oyunların agır grafıklerıne karsı ne alsan faydası yok sureklı guncellemek gerekıcek ekran kartlarını:)
not: ayrıca 1 gb tıda aynı fıyatlarda hocam urunun :/
http://www.vatanbilgisayar.com/palit-plt_gts250_1gb-gts250-e-green-1gb-256bit-ddr3-dx10-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=43620 -
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
bnm kartın bı ustu snn palıt hocam girş seviyesinin bi üstü olarak adlandırabilirsin eski kartından daha iiyi tabiki. 256 bit olması güzel. onun dışında 1 gb olsaydı daha uzun süre kullanırdın gerçi yeni çıkan oyunların agır grafıklerıne karsı ne alsan faydası yok sureklı guncellemek gerekıcek ekran kartlarını:)
not: ayrıca 1 gb tıda aynı fıyatlarda hocam urunun :/
http://www.vatanbilgisayar.com/palit-plt_gts250_1gb-gts250-e-green-1gb-256bit-ddr3-dx10-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=43620
-----------------------------hacı benim anakart buu zaten ne kadar gider bana oyun oynamak degilde televizyona cıkış verecem hd den onu merak ediyorum
-
bnce oyun yoksa seni uzun süreler idare eder hatta yeterde arta bile film kasmak için.
not:ben palit kalsn derim hocam sende. -
palit ile ati alma gforce den şaşma en az 1 gb 256 bit olsun bu fiyata bulursun
-
eyvallah pc ciye saracaktım yoksa sarmaşık gibi bu ekran kartı ile arasında performans farkı varmıdır acaba
-
ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------
palit ile ati alma gforce den şaşma en az 1 gb 256 bit olsun bu fiyata bulursun
-----------------------------en az 2 yıl palıt en az 3 yıl ge force ve yaklasık 1 yıldır zotac kullanıyorum kullanım amacına gore alınınca bnce alınmıycak kartlar degıl hocam:)ıyıdır ıyı :)
-
3 5 gün deneyelim bakalım nasılolacak olmazsa iade ederiz ben bunu
-
Kardeşim Sık Sık Ekran Kartı Degiştirir En Son atı 4870 1.gb 256 Bit Vardi Bunla Ben Wireless Şifresi Kırıyordum 23000 Felan Kırıyordu Ama Oyunlarda Performans yoktu Crysis Assignis Gibi Oyunlarda En Yüksek Seviye Vede x16 Olmuyordu Quad 9400 işlemci 4 Gb 1066 Ram Var Ama sonra
onu satti gigabyte GTX460 Ekran Kartı aldı 1.gb 256 Bit Şimdi Şifre Ki 17000 De Kırıyor ama Oyunlarda full Grafik x16 ile Tüm Oyunları Oynatiyor Anladım Ki Gforce Grafige Ati ise Uygulamalara Performans Veriyor
