Palmiye Soba Kullanan Hakkında Bilgisi Olan Varmı
-

Şu tarz bir şey almayı düşünüyorum iş yerine , tüp ile çalışanından alcam elektrik ile calısanıda var heralde kullananlara sorum şu; günde aralıksız 10 saat çalıştırsam ne kadar surede bir ev tipi tüpü gider, ve ısıtması iyimidir sureklı kapı açılıp kapanıyor bazen açık kalıyor soguk ıcerısı yanı ufolarla ısınıyoruz aylık 2-3 bin elektrık parası vermekten ciğerim soldu bu kara geçirirmi 3 tane bundan alayım dıyorum ortalama 600 700 tllik bişey.
-
genelde büyük kapalı veya açık alanlarda kullanıyorlar hocam küçük alanda baş ağrısı yapmasın tüp?
3000 lik ufo aldık (markası ufo değil garip bişi) 30 metrekare yetiyo aylık faturaya 70 lira yansıdı
-
DJ_Alper bunu yazdı
genelde büyük kapalı veya açık alanlarda kullanıyorlar hocam küçük alanda baş ağrısı yapmasın tüp?
3000 lik ufo aldık (markası ufo değil garip bişi) 30 metrekare yetiyo aylık faturaya 70 lira yansıdı
hocam 300m2 lik alana koyacam baş ağrısı yaptırmı bunu bilmiyordum , 5 tane ufo 2 tane klima ortalama 10 saat açık yok yani donuyoruz yalıtım falan sıfır zaten .
-
Bosluk bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
genelde büyük kapalı veya açık alanlarda kullanıyorlar hocam küçük alanda baş ağrısı yapmasın tüp?
3000 lik ufo aldık (markası ufo değil garip bişi) 30 metrekare yetiyo aylık faturaya 70 lira yansıdı
hocam 300m2 lik alana koyacam baş ağrısı yaptırmı bunu bilmiyordum , 5 tane ufo 2 tane klima ortalama 10 saat açık yok yani donuyoruz yalıtım falan sıfır zaten .
he büyük yerlerde kullanıyorla öyle işte
soba yakın basın kömürü cayur cayır yansın kestane felanda oh ne güzel :D
ne fatura geliyodur amk :D
-
ufo kadar etkili olmayabililir ama hem aydınlatma, hem ısıtma için şöyle ampuller de var, en azından bir düşün;
-
antivir-US bunu yazdı
ufo kadar etkili olmayabililir ama hem aydınlatma, hem ısıtma için şöyle ampuller de var, en azından bir düşün;
bitanesi ortalama 50 tl fatura getırıyor aylık ama bir bakayım yınede :)
-
Dış mekanlarda çok etkili . Bi araştır hatta ara sor bikaç firmayı fiyat al tüketim bilgilerini sor .
http://www.gazteknikmuhendislik.com/Eurad-Borulu-Radyant-MSU3M,PR-1773.html
-
samaccc bunu yazdı
Dış mekanlarda çok etkili . Bi araştır hatta ara sor bikaç firmayı fiyat al tüketim bilgilerini sor .
http://www.gazteknikmuhendislik.com/Eurad-Borulu-Radyant-MSU3M,PR-1773.html
Bundan bizim fabrikada var, ısıtma olayı güzel bazen kafamın yandığını hissedebiliyorum ama ne kadar yakar senin için tasarruflu olurmu orasını bilmem..
-
Doğalgaz var mı ? Doğalgaz sobaları var mekanlarda cayır cayır ısıtıyor..
