folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Panik Atak Mıyım ?



Panik Atak Mıyım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    şimdi bir çok arkadaş doktora git , özgüven eksikliğinden bahsedebilir.

    benim öğrenmek istediğim kalabalık ortamda veya ilgi bende iken vucüt birden sıvı salgılar gibi her taraf heycanlanıyor (aşırı) suratım kıpkırmızı , beyin düşünemiyor , kelimeler agzımda dürümleniyor ,ellerim birden buz kesiliyor , rezil olmamak için tavırlarıma dikkat ediyorum

    (belki ortada rezil olcak bir şey yok ama hissettiğim )   çok sessiz bir tipim misafir bile sevmem artık bu konuda  istediğiniz muhabbeti ,

    beyin fırtınası mı yaparız bilmiom müzdarip olanları ve bunu engellemek için neler yapabiliriz öğrenmek  istiyorum.


    ....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Panik atak değilsin hocam, sosyal fobin var muhtemelen. Eğer olur da kalp krizi geçirdiğini zannedersen, fenalaşırsan ki bu baş dönmesi, nefes darlığı, mide bulantısı, terleme şeklinde de görülebiliyor -panik atak olma ihtimalin yüksek. Yani sık sık acile gidebilirsin ciddi bir rahatsızlığın olduğunu düşünerek. Saydığın belirtiler ise çok sayıda insanda görülen, sosyal fobi ya da agora fobi gibi rahatsızlıklar. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    psikiyatri olayı  dogrudur peki hani bende vardı artık geçti , yendim gibi birilerini arıyorum ?(sosyal fobiymiş )


    ....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek

    o kalabalık ortamdakilerinde götü var seninde hocam bir farkınız yok yani hiç kasma kendini hırpalama :) rahat ol.

    insan içindeki piçlik ruhunu öldürmücek abi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Heycanlanıyorsun hocam, bunda anormal birşey yok. Biraz üstüne gidersen aşabilirsin durumu. 


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    TeRRoR bunu yazdı

    Heycanlanıyorsun hocam, bunda anormal birşey yok. Biraz üstüne gidersen aşabilirsin durumu. 


    işte bütün davranışları etkiliyo hocam


    ....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam "heyecanlanıyorsun" deyip atılacak bir olay değil bu. Bende de vardı aynı durum , zaman içerisinde toparlıyorsun. Ne kadar sosyalleşip bu durumdan ne kadar korkmadığına ya da ne kadar üstüne gittiğine bağlı. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    ya bitanee ben sorayım bende mesela uyurken ufak kardesım abı dıyp uzerıme atladıgında nefesım kesılıor boguyorlarmıs gıbı oluyor mesela ruyamda bazen bır magara gıbı delıkten gectıgımı goruorum 1 metre caplı sıkısık yani tam ortasında baslıyor nefesım kesılmeye kardesımın kolunu bıle cıkarttım can havlıyle onu uzerımden atayım derken bana bı doktor lazımmı acep


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    doktora git filan demeyin demişssin. Ama at binenin kılıç kuşananın aga

    Git doktora.


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    gayet normalsin sıkıntı yok.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    cebinde sürekli bir cep votkası bulundur

     

Toplam Hit: 1052 Toplam Mesaj: 11