Panik Atak Mıyım ?
-
şimdi bir çok arkadaş doktora git , özgüven eksikliğinden bahsedebilir.
benim öğrenmek istediğim kalabalık ortamda veya ilgi bende iken vucüt birden sıvı salgılar gibi her taraf heycanlanıyor (aşırı) suratım kıpkırmızı , beyin düşünemiyor , kelimeler agzımda dürümleniyor ,ellerim birden buz kesiliyor , rezil olmamak için tavırlarıma dikkat ediyorum
(belki ortada rezil olcak bir şey yok ama hissettiğim ) çok sessiz bir tipim misafir bile sevmem artık bu konuda istediğiniz muhabbeti ,
beyin fırtınası mı yaparız bilmiom müzdarip olanları ve bunu engellemek için neler yapabiliriz öğrenmek istiyorum.
-
Panik atak değilsin hocam, sosyal fobin var muhtemelen. Eğer olur da kalp krizi geçirdiğini zannedersen, fenalaşırsan ki bu baş dönmesi, nefes darlığı, mide bulantısı, terleme şeklinde de görülebiliyor -panik atak olma ihtimalin yüksek. Yani sık sık acile gidebilirsin ciddi bir rahatsızlığın olduğunu düşünerek. Saydığın belirtiler ise çok sayıda insanda görülen, sosyal fobi ya da agora fobi gibi rahatsızlıklar.
-
psikiyatri olayı dogrudur peki hani bende vardı artık geçti , yendim gibi birilerini arıyorum ?(sosyal fobiymiş )
-
o kalabalık ortamdakilerinde götü var seninde hocam bir farkınız yok yani hiç kasma kendini hırpalama :) rahat ol.
insan içindeki piçlik ruhunu öldürmücek abi.
-
Heycanlanıyorsun hocam, bunda anormal birşey yok. Biraz üstüne gidersen aşabilirsin durumu.
-
TeRRoR bunu yazdı
Heycanlanıyorsun hocam, bunda anormal birşey yok. Biraz üstüne gidersen aşabilirsin durumu.
işte bütün davranışları etkiliyo hocam -
Hocam "heyecanlanıyorsun" deyip atılacak bir olay değil bu. Bende de vardı aynı durum , zaman içerisinde toparlıyorsun. Ne kadar sosyalleşip bu durumdan ne kadar korkmadığına ya da ne kadar üstüne gittiğine bağlı.
-
ya bitanee ben sorayım bende mesela uyurken ufak kardesım abı dıyp uzerıme atladıgında nefesım kesılıor boguyorlarmıs gıbı oluyor mesela ruyamda bazen bır magara gıbı delıkten gectıgımı goruorum 1 metre caplı sıkısık yani tam ortasında baslıyor nefesım kesılmeye kardesımın kolunu bıle cıkarttım can havlıyle onu uzerımden atayım derken bana bı doktor lazımmı acep
-
doktora git filan demeyin demişssin. Ama at binenin kılıç kuşananın aga
Git doktora.
-
gayet normalsin sıkıntı yok.
-
cebinde sürekli bir cep votkası bulundur
