Pardus Modemi Göremiyor,Sebeb?
-
arkadaslar,yepyeni gicir gicir bi pardus kurdum,windowsun yanina..
hersey yolunda ama bi türlü modemi gösteremiyorum pardusa,internete baglanamiyorum!
modem yüklümü bilgisayarda,driver yüklümü diyeceksiniz ama benim modemimle ilgili ne elimde nede internetde driver yok!
ne yapmam gerek?
mode: Siemens PLUS C2-010-I
-
modemin sanırım usb modem.Pardus içinde QTadsl denilen bir program olmalı onunla şifre ve kullanıcı adını girerek nete baglanabilirsin
-
hmm denemedigim birsey pek kalmadi acikcasi,bide bunu deniyeyim!
pardusun icinde tasma var,onunla yapmadigim sey kalmadi ama bide böyle deniyeyim..
-
http://chelishky.wordpress.com/2008/07/09/pardus-2008-usb-adsl-ile-nete-baglanma/
Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 4
