folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pardusu Kaldırdım Bilgisayar Açılmıyor | Yardım



Pardusu Kaldırdım Bilgisayar Açılmıyor | Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar , başlıktanda anlaşılacağı üzere bilgisayara geçenlerde Pardus kurdum ( kurmaz olaydım ) c de win7 var d de pardus . Neyse bugun wındowstakı alanın bana yetmeyecegını anlayınca d yi disk yöneticisinden biçimlendirdim . Şimdi bilgisayarı açarkende grub loading error 17 diyor kalıyor. Ne yapmam gerek ?


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    win 7 cdsini takıp onarmayı denermisin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    Hocam win7 de bir sorun yok ki :| sadece pardus ilk boot ettiği için windowsa geçemiyorum ama deniyeyim .


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Reistyle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam win7 de bir sorun yok ki :| sadece pardus ilk boot ettiği için windowsa geçemiyorum ama deniyeyim .


    -----------------------------

    http://nonpasaran-windows7.blogspot.com/2010/06/windows-7-hasar-gormus-mbr-kaydn.html

    Mbr onarman gerekiyo zannımca hocam (:


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    windowsa gecememenın sebebi zaten tanımlı bootloaderin Grub olması onu sılınce acmıyo

    bu konuda arkadasa da soyledım

    http://www.tahribat.com/Forum-Windows-7-Ve-Xp-Ayni-Anda-Kurulmuyor-135156/1/#1560533

    bu ıkı yontem ile cok rahat yaparsın önce yöntem 1 i dene sonra olmazsa yöntem 2 yi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    windowsa gecememenın sebebi zaten tanımlı bootloaderin Grub olması onu sılınce acmıyo

    bu konuda arkadasa da soyledım

    http://www.tahribat.com/Forum-Windows-7-Ve-Xp-Ayni-Anda-Kurulmuyor-135156/1/#1560533

    bu ıkı yontem ile cok rahat yaparsın önce yöntem 1 i dene sonra olmazsa yöntem 2 yi


    -----------------------------

     

    Eyv. denicem g*t korkusundan yedeklerımı alıyorumda :D


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    hocalar bilip bilmeden işlem yapıyosunuz ondan sonrada kurmaz olaydım yazıyosunuz. daha sonra aynı hata ile karşılaşan adam arıyo bi bakıyo direk kurmaz olaydıma zoomlanıyor. ondan sonra linux kötü ve sorunlu izlenimini edinip iyice soğuyor.

    mbr yi yeniden yazdıracaksın diskinde sadece windows kurulu olsaydı mbr olarak yazacaktı win7 üstüne pardus kurduğun için mbryi silip grubu yazdı.. sen pardusu silince grub ayarlarının tutulduğu dosyayıda sildin. mbrde olmadığı için sistemin açıldığında bios kısmından sonra yol gösterecek birşey bulamıyor.

    not: mbr; master boot record. sistemin hangi disk bölümünden başlayacağını şettiren kayıt.

    düzeltmek için 

    googledan win7 mbr onarma, yazdırma tarzı aramalar yapabilirsin. yada aşağıdaki bağlantının içeriği diğerleriyle uyuşuyor. onuda deneyebilirsin.

    http://teq.uni.cc/?p=325

     

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar bilip bilmeden işlem yapıyosunuz ondan sonrada kurmaz olaydım yazıyosunuz. daha sonra aynı hata ile karşılaşan adam arıyo bi bakıyo direk kurmazolaydıma zoomlanıyor. ondan sonra linux kötü ve sorunlu izlenimini edinip iyice soğuyor.

    mbr yi yeniden yazdıracaksın diskinde sadece windows kurulu olsaydı mbr olarak yazacaktı win7 üstüne pardus kurduğun için mbryi silip grubu yazdı.. sen pardusu silince grub ayarlarının tutulduğu dosyayıda sildin. mbrde olmadığı için sistemin açıldığında bios kısmından sonra yol gösterecek birşey bulamıyor.

    düzeltmek için 

    googledan win7 mbr onarma, yazdırma tarzı aramalar yapabilirsin. yada aşağıdaki bağlantının içeriği diğerleriyle uyuşuyor. onuda deneyebilirsin.

    http://teq.uni.cc/?p=325

     

     


    -----------------------------

    Sende sağol hocam :)


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    bootrec /fixmbr


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    bootrec /fixmbr


    -----------------------------

    Bu neydi hocam ?


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    windowsa gecememenın sebebi zaten tanımlı bootloaderin Grub olması onu sılınce acmıyo

    bu konuda arkadasa da soyledım

    http://www.tahribat.com/Forum-Windows-7-Ve-Xp-Ayni-Anda-Kurulmuyor-135156/1/#1560533

    bu ıkı yontem ile cok rahat yaparsın önce yöntem 1 i dene sonra olmazsa yöntem 2 yi


    -----------------------------

    Oldu hocam teşekkür ederim


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
Toplam Hit: 2280 Toplam Mesaj: 11