Parkomat Ücretleri
-
Merhabalar Adana'da yaşıyorum cadde bulvarlarda parkomat uygulaması var yaklaşık 1.5 - 2 yıldır ücret ödemiyorum 530 tl borcum olmuş her seferinde icra gelir gelir diyorlar ama bi türlü gelmedi.
bunun yasal yaptırımı nedir güncel olarak internette çok şey dolanıyor
diyelim ben bunu ödemedim örneğin 4 5 yıl sonra icra gelip faiziyle 500 liralık borç 3 4 bin olma durumu varmı ?
-
İcra gelmezde arabayı satarken devrini veremezsin karşına çıkar. İspark'a borcu olan birisinden duymuştum.
-
Ödememe sebebimde arabayı ogün dışarı çıkartmama rağmen bir yerde park yapmışım gibi plakayı girip borç girmişler ondan sonra ödemeyi kestim
-
Amme alacakları olarak geçmiyor. O yüzden vergi dairesi tarafından haciz konulmaz. Belediyenin yasal takip başlatması gerekir ama altyapısını bilmediğim için birşey diyemem. Belediyelik bir işin olduğunda karşına çıkabilir ama muayene de çıkmaz.
-
Şöyle bir mantık yürütebilirmiyim ?
benim aracımın bu yol kenarına park ettiğini ispatlayın ödeyim diye gerçekten mantığı yok,parkomat görevlisi sayıyı yada 1 harfi yanlış girse ücret benim plakaya yazılıyor
-
Trafik zabıta var mı yaşadığın yerde varsa ceza olarak plakana yazarlar yoksa bişey olmaz
-
selam hocam bende yıllardır adanada parkomata ücret ödemiyorum :D icra gelir diye sıkıştırıyorlar ama işin aslı öyle değil... daha önce de birçok kez adanada uygulandı her seferinde ödemediğim borçlar kapanan şirketler ile birlikte yok oldu... internette bunun ile alakalı birçok dava karar örneği mevcut.
-
Ben de almanyada kiralık araçla yedim bi Parkomat cezası... Kağıt bırakmışlar cezanız postalanacaktır diye ... 6 ay oldu sanırım bekliyorum :d almanya göndermediyse adana neymiş...
