Parkomat Ücretleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Merhabalar Adana'da yaşıyorum cadde bulvarlarda parkomat uygulaması var yaklaşık 1.5 - 2 yıldır ücret ödemiyorum 530 tl borcum olmuş her seferinde icra gelir gelir diyorlar ama bi türlü gelmedi.

    bunun yasal yaptırımı nedir güncel olarak internette çok şey dolanıyor 

    diyelim ben bunu ödemedim örneğin 4 5 yıl sonra icra gelip faiziyle 500 liralık borç  3 4 bin olma durumu varmı ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    İcra gelmezde arabayı satarken devrini veremezsin karşına çıkar. İspark'a borcu olan birisinden duymuştum.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Ödememe sebebimde arabayı ogün dışarı çıkartmama rağmen bir yerde park yapmışım gibi plakayı girip borç girmişler ondan sonra ödemeyi kestim


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Amme alacakları olarak geçmiyor. O yüzden vergi dairesi tarafından haciz konulmaz. Belediyenin yasal takip başlatması gerekir ama altyapısını bilmediğim için birşey diyemem. Belediyelik bir işin olduğunda karşına çıkabilir ama muayene de çıkmaz. 


    Errare Humanum Est
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Şöyle bir mantık yürütebilirmiyim ?

    benim aracımın bu yol kenarına park ettiğini ispatlayın ödeyim diye gerçekten mantığı yok,parkomat görevlisi sayıyı yada 1 harfi yanlış girse ücret benim plakaya yazılıyor


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Trafik zabıta var mı yaşadığın yerde varsa ceza olarak plakana yazarlar yoksa bişey olmaz 


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    selam hocam bende yıllardır adanada parkomata ücret ödemiyorum :D icra gelir diye sıkıştırıyorlar ama işin aslı öyle değil... daha önce de birçok kez adanada uygulandı her seferinde ödemediğim borçlar kapanan şirketler ile birlikte yok oldu... internette bunun ile alakalı birçok dava karar örneği mevcut.


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Ben de almanyada kiralık araçla yedim bi Parkomat cezası... Kağıt bırakmışlar cezanız postalanacaktır diye ... 6 ay oldu sanırım bekliyorum :d almanya göndermediyse adana neymiş... 


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1103 Toplam Mesaj: 8
parkomat