Paste.Bin Tarzı Siteler [İstek]
-
Selamun Aleyüm Hocalarım
Pastebin,tinypaste tarzı bildiğiniz siteler varmı ?
-
ben bilmiyorum.. girdim dolaştım birkaç defa da ne halta yarar onu bilmiyorum.. aradaki nokta ne ? paste yapıştır da bin. ne?
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------ben bilmiyorum.. girdim dolaştım birkaç defa da ne halta yarar onu bilmiyorum.. aradaki nokta ne ? paste yapıştır da bin. ne?
-----------------------------Şöyle anlatayım hocam, mesela sen birşey keşfettin, birşey buldun veya bir kod paylaşcaksın, sanki bunu text dosyası olarak kaydedip siteye upload etmiş gibi düşün, son dakikada çıkanlarda güzel şeyler bulunabiliyor, yeni kodlar, yeni açıklar, yeni premium üyelikler, yeni cracklar vs... Bir hata olmuş orada düzelttim.
-
otocu bunu yazdı:
-----------------------------zone bunu yazdı:
-----------------------------ben bilmiyorum.. girdim dolaştım birkaç defa da ne halta yarar onu bilmiyorum.. aradaki nokta ne ? paste yapıştır da bin. ne?
-----------------------------Şöyle anlatayım hocam, mesela sen birşey keşfettin, birşey buldun veya bir kod paylaşcaksın, sanki bunu text dosyası olarak kaydedip siteye upload etmiş gibi düşün, son dakikada çıkanlarda güzel şeyler bulunabiliyor, yeni kodlar, yeni açıklar, yeni premium üyelikler, yeni cracklar vs... Bir hata olmuş orada düzelttim.
-----------------------------sen buldun paylaştın hata varsa düzeltiliyor vesair yani.. kaynak kod paylaşma var mı hocam mesela?
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------otocu bunu yazdı:
-----------------------------zone bunu yazdı:
-----------------------------ben bilmiyorum.. girdim dolaştım birkaç defa da ne halta yarar onu bilmiyorum.. aradaki nokta ne ? paste yapıştır da bin. ne?
-----------------------------Şöyle anlatayım hocam, mesela sen birşey keşfettin, birşey buldun veya bir kod paylaşcaksın, sanki bunu text dosyası olarak kaydedip siteye upload etmiş gibi düşün, son dakikada çıkanlarda güzel şeyler bulunabiliyor, yeni kodlar, yeni açıklar, yeni premium üyelikler, yeni cracklar vs... Bir hata olmuş orada düzelttim.
-----------------------------sen buldun paylaştın hata varsa düzeltiliyor vesair yani.. kaynak kod paylaşma var mı hocam mesela?
-----------------------------Herkes paylaşmıyor, ama paylaşanada denk geliyorsun, bir sınırlama olduğunu sanmıyorum... Mesela ben biri facebook'un login ekranını aynısını yapmıştı, girdiyi kendine yönlendirip,logini facebook üzerine yaptırıyordu.
-
http://paste2.org/
-
coLin bunu yazdı:
-----------------------------http://paste2.org/
-----------------------------Eyvallah hocam...
