Patent Başvuru Süreci

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Beyler aklımaki birkaç projeyi patentleyesim var. Fakat daha önce hiç patent almadım nasıl alınır fazla bir fikrim yok.

    Bir de patent başına anladığım kadarıyla 3500 4000 tl gibi bir masrafı var fakat tübitak kurumsal ve bireyesel başvuruları %100 e kadar destekliyor, 6 ay sonra fln geri ödüyor. (başarıyla sonuçlanırsa).

    Daha önce başvuru yapanlar yada konu hakkında bilgisi olanlar varsa biraz aydınlatabilirse sevinirim.

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    http://www.meslekpatent.com/cokca-sorulan-sorular/patent/patent-nasil-alinir.html

    burada ücretleri açıklamışlar o kadar yüksek rakamlar yok.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam aracı firma kullanarak patent almak çok yanlış bi hareket bence.

    aşağı yukarı tpe nin istesiği aynı şeyleri isteyecek ustune komisyon koyacaklar, bide kaptırırmısın kaptırmazmısın hiç belli olmaz tabi.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackace
    blackace's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2008
    Erkek

    tavuk cehennemi tavuk üretim tesislerine mi patent alacaksın ? :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    edit/

    Daniel-Koo tarafından 27/Ara/13 15:00 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Şeyhim,

    Benim biladerin patent ofisi var. Istersen ozelden mesaj at, detaylarını vereyim, selamımı söyle bir ara...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    hocam bu tarz konularda en doğru bilgi kaynağından alınıyor. bizimde yurt dışından toplu elektronk cihaz getirme düşüncemiz vardı. eşe dosta sorduk her kafadan ayrı ses geldi. en sonunda aradık gümrük ve ticaret bakanlığını çatır çatır sorularımızın cevabını aldık ve ağır vergilerden dolayı vaz geçtik:D aynı mantıkla http://www.tpe.gov.tr/portal/default2.jsp?sayfa=805 burdaki numaralardan arayıp sorarsan en doğru bilgiye ulaşırsın.


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Beyler aklımaki birkaç projeyi patentleyesim var. Fakat daha önce hiç patent almadım nasıl alınır fazla bir fikrim yok.

    Bir de patent başına anladığım kadarıyla 3500 4000 tl gibi bir masrafı var fakat tübitak kurumsal ve bireyesel başvuruları %100 e kadar destekliyor, 6 ay sonra fln geri ödüyor. (başarıyla sonuçlanırsa).

    Daha önce başvuru yapanlar yada konu hakkında bilgisi olanlar varsa biraz aydınlatabilirse sevinirim.

     

    birisi aytek üstündağ ın yüzden fazla patenti vardı captcha da onun sayesinde yada yüzünden geliştirildi demişti demekki yalan söylemişler :) .

    marka patent tescil bürosu ile irtibata geç hocam detaylıca bilgilendiriler fakat fikir patenti olmaz. aktif uygulama yapman gerekiyor yani proje haline getirmelisin.


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    Türk patent enstitüsünden devam et hocam. Zaten düşüncenin getirisi büyük olursa, vereceğin para önemsizdir.

    hatayi tarafından 27/Ara/13 23:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Beyler aklımaki birkaç projeyi patentleyesim var. Fakat daha önce hiç patent almadım nasıl alınır fazla bir fikrim yok.

    Bir de patent başına anladığım kadarıyla 3500 4000 tl gibi bir masrafı var fakat tübitak kurumsal ve bireyesel başvuruları %100 e kadar destekliyor, 6 ay sonra fln geri ödüyor. (başarıyla sonuçlanırsa).

    Daha önce başvuru yapanlar yada konu hakkında bilgisi olanlar varsa biraz aydınlatabilirse sevinirim.

     

    birisi aytek üstündağ ın yüzden fazla patenti vardı captcha da onun sayesinde yada yüzünden geliştirildi demişti demekki yalan söylemişler :) .

    marka patent tescil bürosu ile irtibata geç hocam detaylıca bilgilendiriler fakat fikir patenti olmaz. aktif uygulama yapman gerekiyor yani proje haline getirmelisin.

    gerçek aytek üstündağ 2009da rus hackerlar ile yaptığı savaşta rus mafyası tarafından öldürüldü. yerine yahudi iş adamı yossi kohen geçti. gerçek holyone tam bir kafir ve patent canavarıydı. herşeyi bilirdi hiç soru sormazdı. foruma da pek yazmazdı. 2009dan sonra onun yerine geçen yahudi iş adamı yossi kohen dindar bir rastafaryan ve foruma sürekli soru soruyor. üyeleri de sürekli banlıyor. soruyoruz bu kadar banlayacak ne vardı?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Beyler aklımaki birkaç projeyi patentleyesim var. Fakat daha önce hiç patent almadım nasıl alınır fazla bir fikrim yok.

    Bir de patent başına anladığım kadarıyla 3500 4000 tl gibi bir masrafı var fakat tübitak kurumsal ve bireyesel başvuruları %100 e kadar destekliyor, 6 ay sonra fln geri ödüyor. (başarıyla sonuçlanırsa).

    Daha önce başvuru yapanlar yada konu hakkında bilgisi olanlar varsa biraz aydınlatabilirse sevinirim.

     

    birisi aytek üstündağ ın yüzden fazla patenti vardı captcha da onun sayesinde yada yüzünden geliştirildi demişti demekki yalan söylemişler :) .

    marka patent tescil bürosu ile irtibata geç hocam detaylıca bilgilendiriler fakat fikir patenti olmaz. aktif uygulama yapman gerekiyor yani proje haline getirmelisin.

    gerçek aytek üstündağ 2009da rus hackerlar ile yaptığı savaşta rus mafyası tarafından öldürüldü. yerine yahudi iş adamı yossi kohen geçti. gerçek holyone tam bir kafir ve patent canavarıydı. herşeyi bilirdi hiç soru sormazdı. foruma da pek yazmazdı. 2009dan sonra onun yerine geçen yahudi iş adamı yossi kohen dindar bir rastafaryan ve foruma sürekli soru soruyor. üyeleri de sürekli banlıyor. soruyoruz bu kadar banlayacak ne vardı?

    yeni şeyler okumanın zamanı gelmedi mi ? internet spekülasyonları dışında :) 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 1369 Toplam Mesaj: 11