Paw ++ Program

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    mehaba müridler..benim PAW ++   programı hakkında biraz bilgi toplayıp bunun hakkında  bir slayt hazırlamam gerekir..

    bu  program hakkında  bilgisi oan ve  ya   bu konudu yardım cı olabilecek mürid varmı....


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    yok mu  şu PAW ++  denen  programı duyan bilen mürid..


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    internetten program incelemelerine bakabilir fikir edinebilirsin. Diğer programlardan + ları - leri v.s


    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telos00
    telos00's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    bu ne  böyle programmı  var   ben hiç duymadım....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Theholiqan
    Theholiqan's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2012
    Erkek

    Açıkçası şöyle bir baktım ama Türkçe döküman mevcut değil sanırım. User's Guide vb. dışında hiçbirşey yok :(


    Bize çağ dışı diyorlar Doğrudur; Çağlar açtık, çağlar kapattık Çağlar bizden geri!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    lanet olasıca program  neden kaynak yok senin hakkında..

     nette de  işimi görecek bir kaynak bulamadım...

     


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Theholiqan
    Theholiqan's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2012
    Erkek

    Alternatifi yok muymuş ya ? ondan yapsanız

     


    Bize çağ dışı diyorlar Doğrudur; Çağlar açtık, çağlar kapattık Çağlar bizden geri!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    olsa keşke %25  düşük alacaz şimdiden...sınavımız %75 üzerinden değerlenirilir artık...


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Theholiqan
    Theholiqan's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2012
    Erkek

    Valla User's Guide görüm bi hocam ama ing araştırmadım


    Bize çağ dışı diyorlar Doğrudur; Çağlar açtık, çağlar kapattık Çağlar bizden geri!
Toplam Hit: 858 Toplam Mesaj: 9