Payday 2 Hakkinda
-
Arkadaslar daha yeni ogrendim oyunu..simdi oynamak icin multi olarak illede steamden satin almak gereklimidir? Konularda arastirdim 12 liraya filan satildigi donemler olmus sanirim su an full paket 115 gozukuyor.
birde ben oyunu alsam burda hafta sonlari benle aksamlari bir iki saat bankalara dadanicak cilgin barzo arkadaslarim varmi
-
o kadar param olsa düşünmem alırım. Swat 4 ün tamtersi bi oyun diye duydum. swat 4 oynarken çok eğlenir keyif alırdım. bide multi olursa bu on numara olmuştur.
-
OdiN bunu yazdı
o kadar param olsa düşünmem alırım. Swat 4 ün tamtersi bi oyun diye duydum. swat 4 oynarken çok eğlenir keyif alırdım. bide multi olursa bu on numara olmuştur.
Zten oyle youtube a yaz payday 2 bak bi
-
çok güzel ve eğlenceli oyundur. full paket'i geçen hafta 30 tl'e aldım, full paket alınca diğer silahlar da açılıyor oyun daha zevkli hale geliyor
-
tR0jaN bunu yazdı
çok güzel ve eğlenceli oyundur. full paket'i geçen hafta 30 tl'e aldım, full paket alınca diğer silahlar da açılıyor oyun daha zevkli hale geliyor
millete ne gaz veriyosun :D abi oyun guzel ancak hileci trollerden gecilmiyor taramali tufekle bankaya giren tiplerle dolu oyun saglam arkadas gurubun yoksa 2 gune kufurler edip oyunu kaldirirsin pcden
-
payday 2 oynayanlar arkdaşlar. oyunda bir kontrol sorunu yaşadınızmı? diğer fps türlerinden biraz dahamı değişik kontroller yoksa bana mı öyle geldi
