Paypal İle Ödeme Alma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    Arakaşlar hamdolsun asp net bilgim kendime yeterince var fakat bu paypal ın P sinden anlamıyorum. Bu zamana kadar işim olmadı.Sinirim bozuldu.Bir ton örnek var.Mantığım almıyor.İlk defa paypal hesabı açtım bakim ne oluyor nasıl oluyor diye ticari olarak üyelik yaptım hesap açtım. Benim derdim mevcut bir sistemde bulunan alışveriş sepetindeki tutari paypal ile ödettirmek.

     
    Deneyimli arkadaşlardan yardım bekliyorum.Hiç bir şey anlamadım.
     
    Edit: Ödeme yapan kişinin paypal hesabı olmadan direk kredi kartı ile ödeme yapması mümkünmü?
    Paybal ın dügme shirbazı ile dügme oluşturdum. birde http://www.wiiv.net/paypal-odeme-yapma-butonu-olusturma-donate.html bu adreste açıklama yapılmış güzel anlatmış şimdi dügme oluşturuyorum fakat kullanıcı paypal üyesi olmadan ödeme yapamayacak mı? Hala tam olarak anlayamadım gitti.
     
    Edit: Forumdaki ilgili tüm konuları okudum.

    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    benim bildiğim müşterinin paypalı yoksa paypaldan ödeme yapamaz.


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    Direk adam kredi kartı bilgilerini girerek olmazmı. Üyelik şartmı.Kesin bilen yazabilir mi?


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    paypala uye olmadan paypaldan para gonderemez.

    direk kredi karti ile almak icinde (tam emin degilim ama buyuk ihtimalle) sanal post kullanman gerekecek.

    sanal post icinde banka ile iletisime gecmen lazim.

     


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exception
    exception's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    NuLL29 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Direk adam kredi kartı bilgilerini girerek olmazmı. Üyelik şartmı.Kesin bilen yazabilir mi?


    -----------------------------

    direk cc 'lerle bazı firmalara ödeme yapılabiliyor, ama bunun için sanırım firmanın pp hesabını yükseltmen gerekiyor .


    A man may be born, but in order to be born he must first die, and in order to die he must first awake.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeInside
    CodeInside's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    NuLL29 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Direk adam kredi kartı bilgilerini girerek olmazmı. Üyelik şartmı.Kesin bilen yazabilir mi?


    -----------------------------

    üyelik şart değil.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    hah hocam bende üyelikle filan uğraşmadan direk adam kredi kartı ile ödeme işini halletsin istiyorum. İlk mesajımda yazdığım gibi PayPal ile yeni tanıştım. üyelik yaptım email onayını yaptım kredi kartı bilgimi verdim. ticari üyeliğe yükseltme yaptım. Buton oluşturdum. (düz html kodu ile) 1 liralık ürün tanımladım butona tıklıyorum ödeme sayfası geliyor fakat üye olun yada oturum açın diye yazıyor. Üyeliksiz ödeme yapmayı bulamadım. Yardımcı olurmusunuz.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeInside
    CodeInside's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    NuLL29 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hah hocam bende üyelikle filan uğraşmadan direk adam kredi kartı ile ödeme işini halletsin istiyorum. İlk mesajımda yazdığım gibi PayPal ile yeni tanıştım. üyelik yaptım email onayını yaptım kredi kartı bilgimi verdim. ticari üyeliğe yükseltme yaptım. Buton oluşturdum. (düz html kodu ile) 1 liralık ürün tanımladım butona tıklıyorum ödeme sayfası geliyor fakat üye olun yada oturum açın diye yazıyor. Üyeliksiz ödeme yapmayı bulamadım. Yardımcı olurmusunuz.


    -----------------------------

    malesef nasıl olduğunu bende bilmiyorum ama üyeliksiz 3-4 yere paypal ile ödeme yaptım.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    https://www.paypal-turkiye.com/ticari/cozumler/hepsi-bir-arada.html

    hocam bu sayfada buldum öyle birşey fakat yemiyor.Hesap açın diyor zaten açık bir hesabım var giriş yapıyorum bu sayfaya geliyorum yine hesap açın diyor.

    Hocam bir de satıcı hizmetlerine girdiğimde sürekli kullanıcı girişi istiyor yeniden giriş yapıyorum.satıcı işlemlerine giriyorum yine aynı.Sorun nedir acaba.

    Edit: Sorun çözüldü.Dikkatli okuyunca şunu farkettim. Ödeme sayfasında üye girişi yapın yada Konuk PayPal kullanıcısı olarak banka veya kredi kartınızla ödeme yapın yazıyor. denedim harbi çatır çatır çekiyor. iade ediyor harika olmuş. harbide basitbirşeymiş. :D Yardımcı olmayaçalışan herkeze tşk ler.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Hacım Paypal TR'ye mail atarsan ilgilenirler diye düşünüyorum.


    Hoop.
Toplam Hit: 2454 Toplam Mesaj: 10