Pc Mdeki Sorun Bi Bakarmisiniz..
-
arkadaslar uzulerek belkide ilk defa pc m bozuldu diyerek konu aciorum 8 aydir falan kapaliydi 1 hafta once actim her sey guzel guncellemeler vs yaptim kullaniodum fakat biraz once ekran gitti ve aralikli olarak otmeye basladi kasa :) acaba problem ne olabilir ekran dondu ardindan bu oldu. daha yeni kavusmusken uzuldum ya :)
-
kapat ac
resetle
bios pilini cikar takdene bakam
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------kapat ac
resetle
bios pilini cikar takdene bakam
-----------------------------
zaten oncesinde onlari denedim hocam fisten cekip bahceye indim cepten konuyu actim ssimdi eve girdim acildi pc ama denedim olmamisti pc den de pek anlamiorum ne yalan soylim tbt cozer demistim :) cozdum tsk ler :) -
açarken ötüyormu biiiib biiib diye remden olabilir. çıkar iki taneyse tek tek tak dene
-
Ekran kartinda sorun olabilir.
-
Sürekli Ses Güç kaynağı arızası
Birçok kısa bip Anakart arızası
1 uzun Bellek tazelenmesinde hata
1 uzun 1 kısa Anakart veya BIOS çipi arızası
1 uzun 2 kısa Ekran kartı arızası (Genellikle eski kartlardaki DIP switch kaynaklıdır)
1 uzun 3 kısa Ekran kartı arızası
2 uzun 1 kısa Ekran kartı arızası (RAMDAC kaynaklı (?) )
2 kısa Bellek parity (eşlik) hatası
3 kısa Belleğin ilk 64k'lık bölümünde hata
4 kısa Timer hatası
5 kısa İşlemci hatası
6 kısa Klavye işlemcisi hatası
7 kısa İşlemci hatası
8 kısa Ekran kartı belleğinde okuma/yazma hatası
9 kısa BIOS ROM hatası
10 kısa CMOS okuma/yazma hatası
11 kısa Tampon Bellek HatasıBurdan bakabilirsin
-
tsk ler arkadaslar devam ediordu sorun bugun susturamadim ottu durdu bende actim kasayi tozunu temizledim ram leri cikardim taktim oynadim filan biseyleri azcik :D simdi kiz gibi oldu :)
