Pc Açıldığında Direk Bağlanma ?
-
1 yıldır aynı modemi kullanıyorum bugün böyle bi durumla karşılaştım pc açtığımda ekranda bağlan filan diye küçük pencere çıktı yassak engelledi de neden çıktı anlamadım durup dururken bağlanıyor filan diyor bağlantıyı kestiğim halde bağlantı işlemi gerçekleşiyor normalde pc açtığımda ancak ben şifreyi girdiğimde bağlanabiliyor... bu da nerden çıktı !!!
sorun nedir bilen var mı ? yoksa pc ye en yakın zamanda format atacağım yada yeni bi modem alacağım...
-
modemın markasını da yazsaydın daha ıyı olmazmıydı
-
buyuk bı ıhtımal usb modem kullanıyosundur msconfigden acılısta dsl bılmem neyı kaldır sonra engelleme kaldır olayına gelınce fırewalldan kaynaklanıyo
-
turtle_scorpion bunu yazdı:
-----------------------------modemın markasını da yazsaydın daha ıyı olmazmıydı
-----------------------------
-
modemın eger dial upsa trojan sorunun olabılır yada android in dediği gibi usb adsl modem yuzunden olabılır
-
Kardeşim benim anladıgım kadarıyla icq,msn vs gibi bi programa beni hatırla ve bilgisayar acıldıgında online ol gibi bişe işaretlemissin onun icin bilgisayar acildiginda internete girmek istiyor.Baglantı bulamayınca baglantı penceresi acılıyor ancak oraya da şifre ve kullanıcı adını hatırla secenegini işaretledigin icin kendisi direk bağlanıyor internete...
Hadi kal saglıcakla...
