folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pc Açılışında Win 7 Win Xp



Pc Açılışında Win 7 Win Xp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar xp sp 1 üzerine sp 2 kurarken işlem yarım kaldı sonrasında windows içinden win7 yükledim.

     

    şimdi pc açılırken başlangıçta win7 winxp winxp kur  şeklinde 3 madde çıkıyor herseferinde burdan win 7 nin haricinde olanları kaldırmak istiyorum olmuyor.

    arkdaş c de oldwindos diye bir dosya olucak onu sil dedi sildim ama sonuç yok

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    C:\boot.ini dosyasini düzenlemen gerekiyor. ya da çalıştıra "msconfig" yaz orada ön yükleme var. oradan düzenleyebilirsin.

    oldwindows isimli klasör ise daha önce kullanmış olduğun "winxp" klasörüdür.

     

    ayrıca sana tavsiyem direk formatı çak hacı tekrar yükle.

    windows zaten normal kurulumda bile en ufak hatada stabilliğini yitiriyor.

    yani böyle bir kurulum pek sağlıklı olmaz, anakartın meme yapar.. :)

     

    edit: boot.ini yi editlerken (msconfig ona yazar) yalnışlık yaparsan bilgisayarın acılmayabilir. :)

Toplam Hit: 481 Toplam Mesaj: 2