Pc Açılışında Win 7 Win Xp
-
arkdaşlar xp sp 1 üzerine sp 2 kurarken işlem yarım kaldı sonrasında windows içinden win7 yükledim.
şimdi pc açılırken başlangıçta win7 winxp winxp kur şeklinde 3 madde çıkıyor herseferinde burdan win 7 nin haricinde olanları kaldırmak istiyorum olmuyor.
arkdaş c de oldwindos diye bir dosya olucak onu sil dedi sildim ama sonuç yok
-
C:\boot.ini dosyasini düzenlemen gerekiyor. ya da çalıştıra "msconfig" yaz orada ön yükleme var. oradan düzenleyebilirsin.
oldwindows isimli klasör ise daha önce kullanmış olduğun "winxp" klasörüdür.
ayrıca sana tavsiyem direk formatı çak hacı tekrar yükle.
windows zaten normal kurulumda bile en ufak hatada stabilliğini yitiriyor.
yani böyle bir kurulum pek sağlıklı olmaz, anakartın meme yapar.. :)
edit: boot.ini yi editlerken (msconfig ona yazar) yalnışlık yaparsan bilgisayarın acılmayabilir. :)
