Pc Açılmıyor??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    peace
    peace's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    beyler bilgisayar masaüstü.kasa çalışıyor fakat monitöre görüntü gelmiyor.arada sırada açılıyor.4 kere gitti tamire ama dördündede geri döndü yine aynı hatayı veriyor.önceden fareyle klavyeyi çıkartınca açılıyodu ama şimdi o da yok.bi el atın müridler neyi var bu pc nin?


    Hi!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheWorm
    TheWorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek

    fareyle klavyenin kablolarını doğru taktığından emin ol.çünkü cidden ikisini karıştırınca ekrana görüntü gelmiyo

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    peace
    peace's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    ikiside usb girişli hocam.bundan kaynaklanıyo olabilr mi?


    Hi!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sacrifice
    sacrifice's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    USB biraz hassastır oynarken temassızlık fln ederse takla olur alet. Öyle bişy oluyodur kesin. Yinede eğer imkanın varsa önce ramin yuvasını değiş sonra cpu bidaha bastır sonra ekran kartı sök tak bakalım


    #Coding Sacrifice Perl FSO#
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Anakartı'nın markası/modeli nedir?

     

    Anakarta güç gittiği halde portlara(usb, vga, ps2 vs...) güç gitmeme durumu olabilir. En basitinden lazerli mouse varsa altındaki ışığa bakarak anlayabilirsin.

    İmkanın varsa farklı güç kaynağı deneyebilirmisin?

     


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Sorun ramlarden kaynaklanıyor ram leri çıkartıp söket kısmına üfle ve güzen bi şekilde tekrar tak .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    bu sorun bende de vardı onceden. eğer bunun yanı sıra, pc yi direk fişden felan kapattığında geri fişe takınca hemen açamıyorsan bilgisayarı power supply de sıkıntı vardır.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
Toplam Hit: 1033 Toplam Mesaj: 7