Pc Alıcam
-
http://urun.gittigidiyor.com/AMD-2-7-GHZ-1GB-RAM-512-MB-EKRAN-KARTI_W0QQidZZ28543583
bu pc nasıl iyimi ? fiyat olarak da nasıldır
-
pc ne için kullanıcaksın oda onemli
-
Ekran kartı tümleşik :S
-
o ne yahu. cd-dvd yok hdd yok ekran kartı o/b. eski nesil işlemci. bence takılma hocam buna sen.
-
amatör tasarım ve biraz oyun için kullanıcam
-
hp alma da ne alırsan al..ben yandım başkaları yanmasın
-
hocam gelmez sana bu kasa. zaten sadece "kasa" :)
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------amatör tasarım ve biraz oyun için kullanıcam
-----------------------------
salla hocam başka bak bence. -
peki nasıl bişi toplayayım kesin toplama alıcamda öneriniz nedir yaklaış ne kdar tutar ??
-
gir exa sitesine en ucuz parçalardan topla. sistem oluştur kısmı vardı. yada git ideal fiyata casper sistem topla açıkçası sen işi bilmiyorsan casper çok ideal sonra başın hiç ağrımaz.
Toplam Hit: 1078 Toplam Mesaj: 10
