Pc Beklemiyo :)
-
benim pc bekleme ye alıyom herşey normal oluyo 2 sn sonra aktif oluyo aktif programları kapatıyom yine aynı
ama güç yönetiminden dolayı zaman ayarında bekleme yapıyo otomatik?
dohtor bey hastanın sorunu nedir?
-
Way Terbiyesiz:S Sahibine Hiç İtat Etmiyo :S Bir Pc Bekle Dedinmi Bekliyicek Kapan Dedinmi Kapanıcak :P
-
Alper yalnız değilsin benimsikide öyle :)
-
senin gibim bir elemanın bilgisayarında virüs olmayacağından yola çıkarak
sistem hatalı diyorum :| ( eksik yada yanlış kurulum :P )
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------senin gibim bir elemanın bilgisayarında virüs olmayacağından yola çıkarak
sistem hatalı diyorum :| ( eksik yada yanlış kurulum :P )
-----------------------------
yok yok sistem temiz :) uzun zamandır yapmıyo dedim bir sorayım neden aktif programlarıda kapatıyomhadi beklemiyo otomatik nasıl beklemeye alıyo onuda almaması lazım?
-
tuş felanmı basılı kaldı :)
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
tuş felanmı basılı kaldı :)
-----------------------------
yok hacı alakası yok
Toplam Hit: 977 Toplam Mesaj: 7
